恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年4月8日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2020年4月8日

收市閒情 - 千頌C 2020年4月8日

湯文亮博士兩年前《三年後才買樓》一文,講滙控會升到150蚊。 資料圖片

湯文亮博士兩年前《三年後才買樓》一文,講到一對夫婦因為信博士話滙控(005)會升到150蚊,所以將1,200萬買曬滙控。博士就話

,夫婦係虛構嘅;兩年後嘅今日,作為後輩嘅我,不如試下幫博士寫埋個結局:

親愛的湯博士:
你最近還好嗎?尚愛吃水果嗎?我就是三年前向你發短訊的那對夫婦的老公。想當日,約在2018年3月,我們因為看到湯博士的鴻文,預言滙控三年後會見150元。然後,我們想了想,就把心一橫,將原先預留作買樓的1,200萬元,一炮過,買滙控!豈料,三年未到,驀然回首,買滙控,原來一場空,而我們的心,也穿了個窿。如果你問我,那個窿的面積有多大?我會說:咪就係我輸咗嗰四成股價咁大!!!!

不好意思,今次來信,我不是想遷怒於你,我是想懺悔,我知錯了……我錯在太迷信,迷信「買滙控,穩陣啦」。現在蝕價又蝕息,我迷信,我輸錢,是我抵死!湯博士,我再一次強調,我絕對不是在怪責你,但我要對你坦白,早兩日我的心情是這樣的:「你有冇搞錯呀!我信錯你滙控會上到150蚊,都係我蠢我低能;但最令我傷心嘅係,你竟然同我講你一年前聽老婆話沽滙控!枉我喺呢兩年入面,每次對住滙控股價,都講一句「信博士唔驚!唔賣!」你點對得住信徒如我呀!!

不過,現在我釋懷了,至少,你沒有像那個所謂的Ken Sir一樣,教我借孖展炒滙控;教我「loop loop loop大法」,令我原本一個「燶」變「燶燶燶」。今天的我,只炒燶,沒有Loan。對比其他人,我的狀況,已經算很好了;而你,對比起其他神棍,也算是一個好人。最後,我想提一提博士,如果專欄再提起我,不要提我老婆了,因為佢嬲我信博士,買滙控,已經離開我了。最最後,我今次也送上果籃,希望你喜歡。

兩年前信你買滙控現在窮到燶的人上
千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出
收市閒情 - 千頌C 舊文