恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年4月8日 星期三

MyGut者言 - 徐家健 2020年4月8日

MyGut者言 - 徐家健 2020年4月8日

滙控取消派息,成為近日投資市場熱話。 資料圖片

寫下4個牛頭角順嫂就滙控(005)取消派息的評論,再加一個假的評論,看看讀者是否猜得出來:

1)你簡直欺騙小股民,我都已經一把年紀,我等息救命的。



2)人哋投資咗喺你身上,你唔畀錢人、你唔派息,點會啱呢?

3)一間值得信任的公司,竟然與騙子沒有分別,你覺得過不過份?

4)你根本上逼到小股東,可不可以叫做逼我們去跳樓?可不可以說逼我們這些退了休人士,拿老本陪你們玩?

5)我揸盈富基金(2800),基金裏面梗係有滙控,你突然間唔派息,然後股價跌咁多,我作為投資者梗係有意見,但我唔係講狹窄嘅投資角度。

根據股息無關論,股息政策與公司價值無關的原因是股價高低會隨派息多少調整。失息導致股價跌?金融學傳統論述剛好相反,多派一元息,股價便下跌一元。最近一篇名為《The Dividend Disconnect》的學術文章,便指出不論大小投資者,都傾向犯上一種「免費股息謬誤」(free dividends fallacy),把股息收益和資本利得分開思考,以為派息是一種額外收益。

Babe這樣猜:「嘻,根本個個都係牛頭角順嫂。」我那樣話:「數據顯示,息口一低,投資者對高息股嘅需求就會增加,而呢啲投資者,係極少將收到嘅股息再投資返落去派息嗰隻股票度。」女友再猜:「咁牛頭角順嫂咪錯唔曬?」我再那樣話:「傳統金融學,唔易解釋到牛頭角順嫂嘅投資行為。牛頭角順嫂評論牛頭角順嫂,有時係準過諾貝爾獎得主去評論牛頭角順嫂。」

徐家健
美國克林信大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周三刊出
MyGut者言 - 徐家健 舊文