恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年8月4日 星期二

頭知二三事 - 走蜆 2020年8月4日

頭知二三事 - 走蜆 2020年8月4日


走蜆:A股殼價遠超港股
走蜆:A股殼價遠超港股
【專訊】有位高手考我:「香港殼價在最高價時,主板是6億至7億,現在則是3億至4億,我問你,A股殼價又是幾多錢呢?」

我說:「你當我第一日出來walk呀,咪二、三十億囉!」

他追問了一句:「假如殼價4億元,賣家deliver70%股票,即

是買家要付多少錢呢?」

我說:「唔係咁都要問呀嘛,七四廿八,咪2億8囉!」

他說:「咁如果A股賣殼,賣70%呢?」
我說:「A股無咁乾的股票,大股東多數都是揸二三十巴仙咋喎。」

他說:「咁就買三成呢?」
我說:「大約30億左右啦。」
他追問下去:「咁A股一隻殼值幾多錢?以100%計。」

我想了一想,終於恍然大悟:「100億!」
他說:「所以說,你們計A股的殼價,全都是用錯了方法,完全計錯了。」

我說:「不過A股手花咁散,真的是好難炒。做莊面對咁多散戶,都不知應該點算好。一炒高,好多散戶會係咁沽貨,掟到你傻。

他說:「係香港人咁水皮,先至覺得A股難炒,大陸人做莊炒A股,照樣球球都咁掃,根本不怕有對手,皆因自己太勁!」

[走蜆 頭知二三事]
走蜆:A股殼價遠超港股
【專訊】有位高手考我:「香港殼價在最高價時,主板是6億至7億,現在則是3億至4億,我問你,A股殼價又是幾多錢呢?」

我說:「你當我第一日出來walk呀,咪二、三十億囉!」

他追問了一句:「假如殼價4億元,賣家deliver70%股票,即是買家要付多少錢呢?」

我說:「唔係咁都要問呀嘛,七四廿八,咪2億8囉!」

他說:「咁如果A股賣殼,賣70%呢?」
我說:「A股無咁乾的股票,大股東多數都是揸二三十巴仙咋喎。」

他說:「咁就買三成呢?」
我說:「大約30億左右啦。」
他追問下去:「咁A股一隻殼值幾多錢?以100%計。」

我想了一想,終於恍然大悟:「100億!」
他說:「所以說,你們計A股的殼價,全都是用錯了方法,完全計錯了。」

我說:「不過A股手花咁散,真的是好難炒。做莊面對咁多散戶,都不知應該點算好。一炒高,好多散戶會係咁沽貨,掟到你傻。

他說:「係香港人咁水皮,先至覺得A股難炒,大陸人做莊炒A股,照樣球球都咁掃,根本不怕有對手,皆因自己太勁!」

[走蜆 頭知二三事]
頭知二三事 - 走蜆 舊文