恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年12月9日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2020年12月9日

收市閒情 - 千頌C 2020年12月8日


收市閒情|經營MeWe,給自己Facebook以外的Plan B(千頌C)



你要走去抽秤功能,實大把嘢可以挑剔,但用功能去批判今次網絡移民潮,未免捉錯用神。

以前唔少人都話我,「女仔來講你都算好毒」,全日機不離手,一有新平台出,就第一時間開個戶口先。

如果講我玩Facebook,我相

信我係香港頭嗰批,想當年2006年,同一個外籍朋友吹吹嚇水,佢就講到佢家鄉,即係美國,當時好興玩一個平台叫Facebook,大約記得佢講過,「It’s so popular now. I believe it will be huge and change the world.」雖然我唔知係咩嚟,但都聽佢講登記咗當時未有timeline,只有wall嘅Facebook。

事隔十幾年,事實證明呢位朋友嘅預言係正確,Facebook改變全球人類社交模式,進而令Facebook亦成為一個世界級金蛋。影響力大,stakeholder又多,Facebook在權衡各方利害後,用戶體驗多少都要有妥協,唔好講有冇操縱輿論,至少依家個新UI,麻煩程度達頂級是公認的。

每次顛覆都係一個過程,FB發展都唔係一步到位,下一個顛覆社交網絡嘅係唔係新平台MeWe?冇人知,但作為其中一個第一批去MeWe開Page嘅寫字人,呢段時間觀察到嘅係,喺每個人都係判官嘅年代,連去一個新平台開Acc都會俾人評論一番。暫時聽得比較多嘅論調係:

「以前都有好多新Platform話要挑戰FB,連Google都搞個Google Plus,最後都要收檔啦。鬥唔贏Facebook㗎啦,妥協啦。」

「MeWe咪又係抄人,邊有創新?佢做大時,遲早咪又係有廣告同演算法。你唔用Facebook、WhatsApp你用咩?」

「MeWe好多function都未做得好,呢樣唔得嗰樣唔得,privacy又做得廢,冇雙重認證。」

有冇覺得對白好屬口面:
「你鬥唔贏大陸㗎啦,妥協啦。」
「大陸已經好過好多地方㗎啦,你係咪唔用made in China?」

「你移民去第二度會好過香港咩,英國啲人咪又係唔戴口罩、台灣經濟咁差……」

呢啲都係真,咁點解又咁多人會移民?
你話純睇功能,MeWe真係差太遠,喺Facebook click link又唔識彈去MeWe app、出圖又冇resizer、每個post都冇link唔知點share,令我最困擾係approve人入group嗰版load得好慢(所以我開個Group依家仲積咗300人未入到group)

你要走去抽秤功能,實大把嘢可以挑剔,但用功能去批判今次網絡移民潮,未免捉錯用神。香港人近年一年半,經歷得太多,對「言論被禁」呢四個字,本身已成為驚弓之鳥,喺透明度極低嘅演算法面前,出現陰謀論有自然不過之事;進而去搵新平台,去搵一個Facebook以外plan B。情況就好似唔少金融機構,走去新加坡開多個亞洲區雙總部一樣,有咩事都運作到。新加坡好過香港好多咩?唔係,但有啲嘢佢做到,香港做唔到。

我唔係特別討厭FB,我仍然會繼續經營,但同時經營多一個MeWe,只係確保就算Page有咩事都好,我都有一個同大家暢所欲言嘅渠道。

呢篇文出咗街,希望唔會有人話,「你分化,你係鬼」。

by千頌C@堆填區
FB Page
MeWe Page
「與千頌C一起吃花生」MeWe Group
-----------------------------
掌握理財智慧 感受生活品味
investMAN全新網頁 優雅登場
-----------------------------
部署退休 輕鬆達至財務自由
點擊即睇《退休理財天書》
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
-----------------------------
支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁!

收市閒情 - 千頌C 舊文