恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年5月31日 星期一

摸魚手札 - 渾水 2021年5月31日

摸魚手札 - 渾水 2021年5月31日


摸魚手劄|籌款活動缺乏競爭 是時候改變了(渾水)



周柏豪對失業家庭唱《一事無成》。
從事教育的好朋友搞飯局,席間請了一位年輕慈善機構總理朋友。甫坐下,年輕總理劈頭就批評:「有乜理由安排周柏豪對失業家庭唱《一事無成》,太過分了。」我附和,人渣不分政見。

他下一句更語出驚人:「我都算喺慈善

圈子撈得耐,但係我真係唔知道原來尋日係公益金搞活動。」

做一個簡單問卷調查,對上一次你認真坐喺電視睇籌款活動超過10分鐘係幾時嘅事?對於我來講,至少超過20年。總理上台致詞,簽支票,間中自high唱粵曲跳老母表演,1872333另外+200條線,魯振順壓軸表演娛賓……慈善機構嘅籌款活動,一直都係咁公式化,行禮如儀。

我打蛇隨棍上問:「有冇諗過比Viutv做?反正咁多年TVB都係Hea做,今次仲要侮辱失業家庭」年輕總理回答:「當然有,製作費每一年都加,質素就冇相對應提升,可惜我唔夠牙力,但係至少爭取攞個quotation都好。有比較,有競爭先至有傷害。」年輕總理朋友身家當然多我好多個零,但係天龍人都有分等級,比佢更有錢更活躍慈善圈子嘅上流社會賢達,還是有的。

「講起上嚟都誇張,我知道Mirror、Error好紅,但係我都係睇你Facebook先知道原來佢紅得咁誇張。」我沒有騙人,他的確這樣說。我當然不敢偷人家Credit,Mirror、Error紅遍全香港眾人皆知,但天龍人是有自己的圈子,尤幸他是我的讀者。

我掏出手機,把我在Mirror演唱會見到姐姐姨姨圍住小鮮肉翩翩起舞的影片給他看,也跟他解說現在姐姐姨姨支付能力:「為了慶祝薑濤生日,銅鑼灣可以一下子變成薑濤灣,光是這筆錢,都不知幾多百萬了。你們做善事,雖然都係扣稅、買官位做公職買花戴,但做好件事兩全其美唔好咩?就算講威要面,你地搵16個後生仔打卡擺上IG,都型過你搵曹永廉蘇永康呢啲年輕人偶像,你說對不對?」

「你講得啱,搵佢哋,都好過同你兩隻野喺呢度食lunch一齊X啦(提示:X=6+1)」哈哈,酒過三巡,他醉了。

香港的上層建築是一個超穩定結構,153、汪阿姐長期在政商系統遊走,要慈善機構一下子離開TVB轉投另一個電視台實在不容易,但是他們有這個問題意識,說不定是一個好開始。

渾水
-----------------------------
蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多(立即下載體驗)

-----------------------------
點擊即睇《Bitcoin投資入門手冊》
一書盡覽新手必讀資訊
-----------------------------
【全球樓行】 Dream House零距離
屬於香港人的移民攻略
摸魚手札 - 渾水 舊文