恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年8月18日 星期三

士佳說 - 張士佳 2021年8月18日



士佳說 - 張士佳 2021年8月18日


【#士佳說 】張士佳:撥亂反正,入正循環
【#士佳說 】張士佳:撥亂反正,入正循環


大市一下子又跌數百點,終於跌過了26000點水平的區間,呢個在預期之內,昨日的youtube直播都講了應市的方法,詳細的記得去重溫。



視頻講得好清晰我對後市的睇法同做法,不再重覆,今日寫寫一些當中的執行心態,對大家應付目前嘅市況,應該好有幫助。

記得一些年初上堂的同學在上第一堂/第二堂既時候已經問我,佢地一早買落的ATM,該如何處理,粉絲們應知道我唔鍾意ATM好耐,都應該估到我叫早日分手,跟住專心學好方法,另覓異動股,但奈何好多朋友都覺得ATM已經好平,好平。唔捨得斬落去,以至資金鎖住,其他股做得再好,都事倍功半。

其實今日唔少人面對目前港股都抱着同樣心態,我視頻講左無值博率,大家對部份無表現的板塊個股應引刀成一快,但就唔知幾時做好,成日營住營住,唔落手佢就日日跌,一斬佢就大反彈,咁同上述處理ATM不是一樣嗎?結果QQ由六百幾跌到四百幾,尋日都要跌5%。

會唔會反彈?咁跌成咁,反彈都正常,但反彈幾時來,彈得幾高就無人知,不如搵個位先將無值博的減些,等真正反彈再減些,除笨有精,就像尋日失驚無神跌六百點,今日來個反彈屬正常,但如再陰燭跌穿,唔理佢彈唔彈,多少都要減些,跌穿24743,雖然明知佢反彈,等反彈到先前最高嗰幾bar再減些,輕裝上路,細注參與,訓練盤感,及為異動股方法做練習就算,等出到昨日所講幾個回復正常的信號才正常注碼,咁先可以撥亂反正,入番正循環!如果大跌從昨日起冇再出現,咁就哈利路亞,等彈返上去26500 先至算了。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com