恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年8月26日 星期四

渾水專欄 - 渾水 2021年8月26日

渾水專欄 - 渾水 2021年8月26日


渾水專欄│顧問係一個吊詭的行業(渾水)
渾水專欄│顧問係一個吊詭的行業(渾水)


喺機構嘅世界,顧問嘅價值比較容易體現到。例如,有一些顧問公司跟政府關係比較好,政府也會參考這些顧問公司的研究報告。

10年前我睇過一篇鬼佬媒體文章,大致內容係比較做投資銀行或者做顧問行業嘅畢業生未來幾年嘅職

業生涯變化。文章嘅結論係,做投資銀行嘅人,上升階梯或者職業規劃都比顧問行業好。

下載Yahoo財經APP
美股、外匯、加密貨幣免費即時報價,自選投資組合獲取相關新聞提示。

呢個結論應該會得罪好多人,為免產生麻煩,我不評論。

當時就快畢業嘅我睇完呢篇文章,真係一份顧問行業嘅工都冇報過,淨係搵投行相關嘅工作。何況我英文同普通話唔係咁好,顧問工作著重語言技能,我一定係跑輸其他競爭者。顧問行業有一定吸引力,知名港姐離開娛樂圈後的職場發展,可作參考。

喺機構嘅世界,顧問嘅價值比較容易體現到。例如,有一些顧問公司跟政府關係比較好,政府也會參考這些顧問公司的研究報告。對於幾百億幾千億嘅機構來講,顧問嘅服務有佢特殊嘅戰略價值。

倘得把口 百害無一利
又或者,大公司唔想炒人引起麻煩,通常會引入顧問公司先檢視公司內部員工運作,然後由顧問公司做劊子手,直接炒人。

但是,我這些跑江湖的人,是有點怕顧問這個角色。因為我哋唔係大機構,最緊要係做到嘢,技能啱使,顧問都係吹水多,比較少實戰,純粹吹水係好難搵到自己生存位置。最怕係佢覺得自己冇價值,操作辦公室政治,背後抹黑人,凡事參與,但又得把口,咁就更加對件事百害而無一利。

我自己有時都會做別人顧問,某程度來講,我都討厭我自己。

不過我嘅顧問服務通常唔收費,因為我有自己特殊的對數方法,如果面對好嘅刁,我會免費提供顧問服務,幫手拉攏唔同人物或者資源,甚至乎自己會落場投資埋一份。而且我定位太特別,由於太多年的斜桿工作狀態,我累積了不少古靈精怪人物關係,亦累積了不少行業知識,所以我的技能比較多元。

最重要係,一個project係有唔同嘅價值鏈,你要搵到自己嘅生態位置。你可以係出錢嘅人,你可以係出力嘅人,但係如果你係冇能力嘅人,最好都係閑事莫理。

渾水
本欄隔周四刊出
渾水專欄 - 渾水 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.finance.yahoo.com