恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年9月2日 星期四

感說涼話 - 唐問涼 2021年9月2日

感說涼話 - 唐問涼 2021年9月2日


唐問涼:阿富汗難民潮 冤有頭債有主
唐問涼:阿富汗難民潮 冤有頭債有主
【專訊】有老友同我講,有一個共同認識的朋友財困,欠債1億元,希望我幫三成,我話那位朋友身家有番咁上下,經常向其他人炫耀,我唔知佢點解會出現財困。無論如何,輪都唔輪到我幫佢,一於學國務委員兼外長王毅對美國國務卿布林

肯,直截了當拒絕了老友的要求。

唐問涼:阿富汗難民潮 冤有頭債有主
【專訊】有老友同我講,有一個共同認識的朋友財困,欠債1億元,希望我幫三成,我話那位朋友身家有番咁上下,經常向其他人炫耀,我唔知佢點解會出現財困。無論如何,輪都唔輪到我幫佢,一於學國務委員兼外長王毅對美國國務卿布林肯,直截了當拒絕了老友的要求。

感說涼話 - 唐問涼 舊文