恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年4月2日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年4月2日

金手指 - 孫柏文 2013年4月2日

金手指:大陸點解封fb? - 孫柏文
??過??周末,孫柏文返?鄉下探親。有次全家活動,我坐?鄉下堂弟架寶馬M3時塞車。我又咁?撞正急尿,所以,我就用古天樂輪胎能級?普通話問堂弟:「洗手間,有多遠?」聽完佢話:「沒多遠,就快到。」

就?佢答?刻,我?見到有位仁兄,?我?車傍邊?行人路,背向我?,向牆小解,佢仲要好似國畫大師般,畫畫,最正?地方,係有兩個妙齡少女,好似完全冇事咁?佢後面正常傾計行過。作為愛港愛國?香港同胞,我就想學譚耀宗話咁「入鄉隨族」,所以就問堂弟:「我可以跟他一樣嗎?」堂弟一聽,就話:「這,真的不文明啊!你等多一會兒就到了。」

我見冇得屙,就話:「我想用手機拍下,然後放上網,走在新聞最前線。」佢答:「在香港可能是新聞!不過在這裏不是,你上微博,這些照片多得呢。幾個老外一起的也有。」

不過我再諗,就算拍到都要等返香港先放到上我用開?網站,因為facebook同Google?YouTube,都係俾中央封?。呢幾日?祖國上網,我發現好多?facebook同YouTube最政治不正確??,其實一個有決心要搵到呢?內容?大陸網民一定搵到,要組織反革命都唔使用佢?。咁點解仲要block?

如何令大陸官員幫你
大家可能會話:「佢?驚自由?聲音!」當然,開放市場?大陸官員裏一向有一定支持,不過冇?實際過有錢落袋,要官員幫你做?。咁點樣做呢?

年幾之前,騰訊(700)有一批唔知點解行使價好低?認股權證。?邊個手裡、佢點樣?到,通通令人𢱑頭。不過如果未來有機會做網股股價顧問,就會叫公司發一批行使價好低?認股權證,之後高調行出來話不願置評,再?市場放風話係畀曬有關官員?姨媽姑姐行使。我?香港人最鍾意炒特權股,你隻?仲唔升到甩輪胎?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:內銀股的情意結 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:國航破頸線睇7.6元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年4月2日 舊文