恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年8月14日 星期三

青心直說 - 胡孟青 2013年8月14日

青心直說 - 胡孟青 2013年8月14日

青心直說:中電唔該磅水 - 胡孟青


■中電有錢,唔該順便資助一級能源效益電器。
炒鬼最高興不勞而獲,可以輸打贏要就更理想。講到老屈,有甚麼好得過向公用事業埋手,這盤生意竟然能有錢賺,已經等同犯罪,要面對團體批鬥,若不想將來每次公佈業績有人送盆桔,唔該速磅3億,一家便宜兩家著數,你有平安,我有track record. 你肯交保護費,唔係,應該叫「資助節能費」,每度電當1蚊,幫你計盡一年慳3億度,達到1%節能目標,唔好理我條數點計,總之速磅!畀錢!冇價講!你盤數在明,我在暗,總之就係望住你份財務報表計出來,明知你一定畀得起。

你要知道,換了是匯控(005)、渣打(2888),肯定已不止此數,還要是美金過數,人家收買路錢,都美其名為罰款啦!我話之你要真金白銀回饋股東,我這群塘邊鶴,也覺得應該獲「回饋」,誰叫你賺大錢!你的所謂服務承諾,如穩定供電,本來就是你的份內事,我要的是你的不加價承諾,你不給我這個承諾,包你大喊前世唔收,我們的宏願是你今世唔收、下世都唔收(電費)。

資助慳電產品
你竟然仍懂知慳識儉,上半年香港業務營運盈利升5.5%至34.17億元,但你已經成110歲,仍老而不死,留這麼多錢,難道要拿來陪葬不成?我話之你澳洲業務盈轉虧,總之休想我放過你。

你一直著眼於向公眾進行慳電教育、節能工具與技術支援,我也明知開高一度冷氣,再用電風扇室內送風可慳電,但為了3億,我可以視而不見,聽而不聞。綜援戶已有納稅人支援,既然中電(002)有錢,唔該順便,資助一級能源效益電器,開盡都免交電費的,才謂之一級。一句講曬,畀定唔畀,後日之前答覆,但你根本冇權選擇,但就算你肯畀,我都唔會寫包單,承諾一定慳到電,你都知啦!總之,一口價,未來五年,每年3億!

胡孟青
獨立股評人
講電影變講國情,阿澤彭導最後一星期做嘉賓,
未睇?即上《亂?24》重溫!
http://bit.ly/appletalk24
上一則: 財智語陸:港股大條道理炒上 - 陳永陸
下一則: 投資一周:有眼不識泰山 - 周顯
青心直說 - 胡孟青 舊文