恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年12月24日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年12月24日

金手指 - 孫柏文 2013年12月24日

金手指:左膠爆煲有得炒 - 孫柏文


■載通?九巴(圖)、中電等加價,完全冇人嘈。
呢幾個禮拜,特別係上周,孫柏文?本欄多次強烈呼籲,???三個禮拜前,跟?我「不問價追金寶通(320)」建議?朋友?facebook追蹤(subscribe)我。不斷叫追蹤我,係因未必能夠等到每周專欄先叫落車。純粹睇追蹤我?人數,相信有唔少人真係跟?「不問價追金寶通」?建議,因為呢幾個禮拜追蹤我?人由千多人,一下升到二千幾。講真,我都冇諗過咁多人跟?我建議。

上周二,我?金寶通賣緊1.14元時,?facebook度叫大家落車。果然同上周本欄講?一樣,我叫沽就即刻升,叫落車?post一出,金寶通就即刻升上1.18元,好邪!點都好,要為建議計數。?三個禮拜前,「不問價追金寶通」篇文出街當日,裂口高開五成四,開市價1.1元。如果你真係聽聽話話不問價追,無懼裂口,用開市價買入該股,直到叫落車?1.14元,計埋傭同印花稅,只有微利3%。微利就係微利,今次冇之前咁豐收,冇得抵賴。

其實今次升少少已叫落車?最主要原因,係上周二同三晚?聯儲局會議。我自己雖半信半疑,不過真係擔心聯儲局減印,所以會議前叫落車,點知真係減印,仲要呢幾日內地銀行同業拆息又扯上,避之則吉。畀我睇定?後,再為大家建議。

九巴中電加價冇人嘈
最後,我想講我有份搞?獅子山學會,上周末做?關於新移民毋須住七年已可以?綜援?調查,超過九成受訪者反對,主要原因係會累到新移民唔想兼且更難融入香港社會。香港左膠泡沫繼續爆破,最受惠?肯定係公用股。載通(062)?九巴、中電(002)等加價,完全冇人嘈。左膠砌佢?,點知而家反左膠之勢,令左膠砌極都砌唔鬱民意,更加撩唔起民憤。撐社會主義?你,可以繼續用自己?地盤撐,不過繼續扮聾,就只會輸誠信。另外,而家潛緊水、我?十蚊叫「一注獨贏」?數碼通(315),浮面有望啦!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
有料放?想收料?入?【蘋果互動】啦!
【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。
http://fb.com/AppleDailyExchange
上一則: 青心直說:錢荒問題怎解決 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:百富環球肥仔水 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文