恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年7月8日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年7月8日

金手指 - 孫柏文 2014年7月8日

金手指:點解2016先買樓


■由於香港內部政治極不明朗,目前絕非買樓之時。


盛智文話:「Hong Kong is stuck(香港卡住了)!」咁卡住啲乜?施永青噚日分析話係對整個建制嘅不滿。選特首、立法會嘅方法當然係,不過另一觸發點,必定係司法制度。唔好誤會!唔係講緊啲法官,而係佢哋要跟住判嘅基本法。呢個point喺舊年終審庭對居港毋須七年就可攞綜援一案已表露無遺。

好啦,噚日立法會搞咗場諮詢會講呢單嘢,我有去。聽其他講者,都係右膠話濫用綜援,左膠喊歧視新移民。

香港政治極不明朗
到我時我話:「主席,墮胎喺全世界都唔係選舉大議題,唯獨美國係。點解(去到呢度,會議主席馮檢基提我離題,不過我繼續)?因全世界對墮胎政策制定,都係立法機關經激烈辯論後,達成共識,唯獨喺美國靠一次司法覆核去定。立法機關選70個代表,連行政長官都689票,法官冇人選出來,民意基礎薄弱,一旦變相制定政策,社會一定撕裂,情況同推翻七年居港先有綜援一樣。」

我繼續說:「問題係,七年要求已被證明係社會共識。共識到點?候選人百花齊放嘅立法會選舉中,喺2008、2012兩屆都冇任何參選政綱話要推翻,點知一個跟基本法嘅裁決就冇咗。所以我有以下建議,我知會路途艱辛同長久,不過政府有冇考慮啟動程序,修改有關嘅基本法條款,等我哋可以攞番福利政策制定嘅自主權呢?」噚日在場嘅官員膊頭唔夠花,第一輪回應冇覆,馮檢基追問下,結果都係挲咗去。

不過你想香港能unstuck,想幫中港矛盾降溫,就諗諗用呢個有社會共識嘅議題,跟程序啟動改基本法啦。

噚日見香港人申請移民人數升兩成,我諗除非有移民公司上市,唯一可做嘅投資部署,就係賣樓減磅。上周我訪問美聯(1200)第二大股東Apex嘅話事人,佢話2016先係買住宅樓之時,因由現在到那時香港內部政治都不明朗,今周我明啦。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文