恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月27日 星期四

中環在線 - 李華華 2014年11月27日

中環在線 - 李華華 2014年11月27日

中環在線:爸爸邱達昌介紹減肥餐單
邱詠筠瘦身戀事近?


■邱詠筠最近的起心肝減肥,仲有些少成績?喎。設計圖片


都說減肥與扮靚係女人?終生事業,帝盛酒店(2266)太子女邱詠筠(Winnie)都唔例外。Winnie今年34歲,出名係靚女,不過就似肥底?爸爸邱達昌,靚得來就比較圓潤,佢最近竟然的起心肝減肥,仲有些少成績?喎。

邱達昌兩日瘦6磅
帝盛前日公佈中期業績,Winnie為此跟傳媒見面,華華一見到佢,就覺得佢比半年前講全年業績時瘦?一個圈,不過佢話最近眼睛發炎,唔可以戴隱形眼鏡,改戴黑色粗框眼鏡?佢,噚日點都唔肯俾人影相,所以大家暫時見唔到佢?減肥成績,不過由此可見Winnie真係好鬼貪靚。

佢大方分享減肥心得,佢話一直都有做運動減肥,但係冇乜效果,爸爸邱達昌早排介紹佢食一個7日減肥餐單,呢個餐單其實係美國通用汽車?1980年代寫畀員工,透過每日食唔同??,主要係生果、蔬菜,目標係一星期減10至17磅。

Winnie已經試?2、3次,話覺得好舒服。不過一講到磅數呢個咁敏感?數字,Winnie就笑住話「我冇磅喎」,佢認為普通人食一次減肥餐單都夠,應該瘦到7至10磅,「我反而唔係瘦咁多」咁話。

邱達昌見到阿女咁有成績,自己亦走去試,Winnie爆料話,邱達昌食?頭兩日已經瘦?6磅。「我?話一家人target要減100磅,你知啦,我?一家都比較(圓潤)」。

但話時話,一個女仔無端端積極減肥,背後應該有強勁?推動力?,Winnie除?曾經跟前特首曾蔭權阿仔曾慶淳拍拖之外,一直冇傳過任何新戀情。

問佢有冇俾人催婚,佢噚日都笑曬咁話,「我諗?家會多番少少時間,公司團隊做得好好,我諗要飛少?」。講到咁甜又咁白,唔通佢已經遇到Mr. Right?

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com

李華華
LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文