恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月27日 星期四

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年11月27日

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年11月27日


Prof J財技特訓班:旅遊股諗得過


■近來日圓?率跌,刺激本地人旅遊日本意欲。資料圖片


Prof J剛??上星期六、日,出席國際房地產及財經博覽會(Smart Expo),同場仲有老友、房地產猛人姚浩然。??日,我有提過魔術股──香港電視(1137),我好信任「王魔術師」,佢真係好似米奇老鼠咁隨時將最美麗?煙花點起!等睇戲!

圓?跌遊日人數增
Prof J又要做空中飛人,本文見報之日,身在北京,主要同內地投資者講港股通,朋友成日話我唔得閒休息,我平日?6點幾起身,會即刻返公司做研究、見客,返到屋企仍會繼續做研究,有老友問我最近蜻蜓投資法有無捉到新股?我就同佢講,可以留意嚇快上市?東瀛遊(6882)

如果有朋友經常去日本旅行的話,都會知道東瀛遊係香港旅行團市場?領導者之一,而客戶人數同收入亦不停咁升,公司又無負債,呢幾年按年增長都有兩成幾近三成,再加上呢一排日圓?率下跌,刺激本地人旅遊日本?意欲,報名人數有望繼續創新高,於是幾忙都走?去同禤老闆見面!

東瀛遊表示,旅遊業?競爭越?越大,東瀛遊為?尋找更優質、價格更便宜?機票、酒店房間、交通運輸,公司會透過招股上升擬集資1.8億元,當中接近三成用?開發配備綜合網上預訂及企業資源計劃系統,改善資訊管理,提升盈利能力。

徐燦傑
齊魯國際控股首席策略總監
本欄逢周四刊出

徐燦傑
Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 舊文