恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年5月11日 星期一

文亮言 - 湯文亮 2015年5月11日



文亮言 - 湯文亮 2015年5月11日


【文亮言】 別人的逢三退一(湯文亮)
有老友問我是否教人買新樓,佢話以前新樓定義是實用率低、樓價高,當時買了新樓的人在收樓時都一殼眼淚,地產霸權的名字亦由此而起。佢話我教壞細路,應該買二手樓,因為二手樓可以實地視察環境,同業主有商有量,幫了別人又幫了自己,無謂益那些地產商,仲問我有沒有攞地產商著數。

老友一輪咀,我都插唔入搭咀。不過,我首先承認我叫有意買樓的人不如考慮買新樓,我當然沒有攞地產商任何著數,我想有一些地產商因為我的爆煲論而要他們平賣新樓而嬲左我。不過,我只是做分析,心想果句就寫果句,同意與否我無權話事,亦唔能夠迫人同意,大家要明白這點,但我老友的表情話俾我知,佢唔明白。

於是我問老友是否打算採取逢三退一策略,賣走一些物業,佢直認不諱,而且話,唔趁市道大旺的時候賣走一些物業,就對唔住太公。咁奇怪,又關太公事。於是我又問,在佢手上十多個物業當中,是否會賣走最優質,收租又好的兩三個,咁樣,買的人又的確幾開心。佢唔講我都知道答案。佢立即話我傻,梗係賣走最劣質的,又經常空置,或者租客欠租的物業,這亦是我的“逢三退一”精髓,問我是否唔記得。我就是因為記得才這樣問,我老友當然唔知道。

其實,每一個賣樓的業主都人同此心,如果非迫切性賣樓,唔賣走手上最差的物業真的是對唔住太公。現在反過來說,買樓的人變成買入別人最差的物業,逢三退一退出來的物業,既然大家都知道實情,點解要賣二手樓,何不買新樓。我老友當然唔同意我的說法,佢話賣樓的人可能只得一層樓,佢只不過是樓換樓,我同意,但現在將自住物業賣走的人若果不是財困,最大機會是他剛剛買了一層新樓,打一個“單檔”將自住舊樓買走,任何買了他的物業,都是間接買了新樓,點解唔直接買 新樓,今次買唔到就下一次買,新樓盤陸續有來,只要有心,總會買到,我老友無話可說,不過,我覺得佢依然唔同意。

文亮言 - 湯文亮 舊文