恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月29日 星期三

中環迷你裙 - Samantha 2015年7月29日

中環迷你裙 - Samantha 2015年7月29日


中環迷你裙:丁蟹式暴力救市


■國家隊浪費子彈,滬指彈極唔起。



恒指月初狂瀉逾2,000點,周一再挫近800點,Samantha每次都想起《大時代》只剩下丁家父子在冷清的交易大堂那幕,只是角色由丁蟹和孝蟹,變成阿爺和國家隊。

阿爺:我暴力救市,希望大家團結一致,殺條血路出

去,你就喺度撥冷水。

國家隊:我哋一二三衝出去,托高啲指數,就乜事都冇咩?𠵱家出面好多人都做緊嘢㗎!(想哭了)係,呢幾年我哋好運,搵到好多錢,但亦都得罪好多人。我哋串得起,沒人敢碰你,係睇在我哋啲錢咋。我哋一見底,班上海佬、美國佬、班IMF評審等住搞我哋㗎。

A股8%跌市與上次有別,今次是有秩序疏散,這解釋為何滬指彈極唔起,每次下試低位,都證明國家隊浪費子彈。港股雖然升逾200點,也不值得高興,外圍開始有點燒焦味,第一,MSCI新興市場指數周一已失守900點,繼續尋底;第二,美匯走強,新興市場印尼盾、馬幣創17年新低;美股走弱連跌五個交易日,道指跌穿近半年橫行區,失守埋牛熊線。

嘩,使唔使睇到咁淡先!冇錯,Sam仲身體力行,清了八成倉仲拎走部份錢。待美國聯儲局議息、期指結算再謀定後路吧。

Samantha
https://www.facebook.com/stocksamantha
本欄逢周三、五刊出

Samantha
中環迷你裙 - Samantha 舊文