恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年9月14日 星期一

投資二三事 - 周顯 2015年9月14日

投資二三事 - 周顯 2015年9月14日


周顯 [昔日新聞]
》 唔同窮人來往 注定冇運行 (2015/09/14)
唔同窮人來往 注定冇運行
2015年9月14日
【明報專訊】前幾天,我和一個朋友吹水,講到了一名富二代。這位哥仔以往都有唔少動作,但是,家陣究竟做緊?釂A,就無人知了。







朋友說﹕「佢根本

都唔係做生意,而是炒來炒去,本來低價入股了好多好公司,如果?到今日,有錢過好多富豪,可惜他賺少少就賣掉了。說穿了,他根本睇唔起大陸,唔鍾意同大陸人做生意。」

我說﹕「他鍾意鬼佬,想攀上鬼佬富豪。點知鬼佬又唔當佢係?潔A所以無辦法。」

朋友說﹕「這是因為他投資失敗,咁多年一事無成,鬼佬梗係睇佢唔起。」

我說﹕「最衰佢仲好寸,個個都得罪曬,佢想同人來往??齱A人?]唔蘇佢,人?]想攀附他,他又唔蘇人,唉!其實在商界,永遠都係有錢人去搵窮人笨,去賺窮人錢,你唔同窮人來往,肯定無運行,咁點發達呀!」

朋友說﹕「睇下佢今後炒?狫讔勴?捸A如果賺唔到,佢老豆一旦息勞歸主,相信佢都好無運行,隨時??雥q佢寸過?鴾H,都有錢過佢。」

我說﹕「不過他都好有錢,生活都係富豪級?鵅A好過我?]多多聲啦!」

外國貴族學校 實行古法教學
那天看新聞,看到城市大學的創意媒體學院副教授魏時煜(Louisa Wei)博士不准學生在課堂使用手機,我心想,這是古法教學,我鍾意呀!

其實外國有好多學校,用傳統的教學方式,上堂要堅背好多書,還完全不准用電子用品,這種都是貴族學校,學費仲貴到無倫,如果我有仔女,實送去這種學校讀書。

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文