恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年11月17日 星期二

投資二三事 - 周顯 2015年11月17日

投資二三事 - 周顯 2015年11月17日


周顯 [昔日新聞]
》 灣仔區全港最多「賊」 (2015/11/17)
灣仔區全港最多「賊」
2015年11月17日
【明報專訊】有一個朋友問我,在香港,最多賊的地方是在那一個地區?他的答案是﹕灣仔,因為在這裏的上市公司總數目,遠遠多於在中環。他的說法是﹕「好多時,

一個單位之內,已經有幾家上市公司!」







我恍然說﹕「怪不得根據統計,灣仔人口的收入,是全香港最高的。」(按﹕收入好像是按居民的收入計算,和商業無關??諢I)

所以呢,其實香港班金融賊,主要的中午飯地方,多就灣仔的幾家高級食肆,我說﹕「中環食晏,又塞車,又無車位泊,又多人,幾咁唔方便呀!」不過,其實最大的賊,都是身在中環,例如那些外資大行,以及藍籌股的總部,多數在中環。他們食的是大茶飯,那些細價股莊家,不過是在屋?h搵食的撲頭黨而已。

近10年細價股市場 強者愈強
其實,在近十幾年來,細價股的最大變化不是殼價上升,而是壟斷和集中,因為大家發現,原來同一個老闆擁有好多隻細價股,可以享有規模效應,無論是供股集資、炒作股票、投錢過紙,都方便好多,所以,在細價股的市場,變成了強者愈強,一個人擁有十幾隻殼,像集郵般,愈集愈多,也變成了市場上普遍見到的事。星期日,有個friend約我去上海玩,我的回答是﹕「我份人好高級,要坐私人飛機先至肯去。」其實,坐私人機去上海,都係廿幾皮?隉A呢條友完全畀得起。難得有人肯照,梗係有風駛盡啦!其實,私人飛機都唔係好好坐,頭等闊過佢,去上海的商務位又好窄,不如坐經濟艙好過……。

諗落最好就是坐經濟艙,條友將尾數幾皮,折現落去我戶口,不過我恐怕佢唔會肯。不過,我識得有個朋友,就專同新的女朋友坐經濟艙,他會對女友說﹕「其實我本來想同你坐商務艙,不過無謂使冤枉錢啦,?臐I如果你肯坐經濟艙?鵅A呢度兩皮,你當係折現算啦!」根據他的說法,十個女仔,十個都會接受折現。那他有什麼好處?他說﹕「她收了Cash,咪同我?少D零用錢囉!」

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文