恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年2月3日 星期三

投資二三事 - 周顯 2016年2月3日

投資二三事 - 周顯 2016年2月3日


周顯 [昔日新聞]
》 周顯﹕懶蠢代理應即炒 (2016/02/03)
周顯﹕懶蠢代理應即炒
2016年2月3日
【明報專訊】有天我和一名地產經紀吹水,問他為何貼在櫥窗的賣盤價格老是不變,他的回答是﹕「?M家成日劈價,價格成日都改,點改得咁多?不停印仲浪費墨水?w,不如

等顧客入門,要睇樓,先至同佢講個最新價。」







我心想,?X!乜?M家你?]好多樓睇咩?咁得閒,都唔去改新價,再講,改新價,用紅筆打交叉,寫過上去咪得囉!你呢種人又蠢又懶,抵你成世做loser。

跌市勤改價 方可吸引買家
其實賣盤價格不改,是以前的慣例,因為當時樓價日日升,用不?日日改價,不如用平的舊價,吸引了顧客進門,才同他Sell新價,在銷售方面更為有效。記得那時我睇樓,都成日被廣告登的假舊價騙到啦!

但是在樓價劈價的時代,就要日日去改價,有時個賣家都未劈,已經要代他先劈,頂多加上一個「試」字?隉C如果我係老闆,見到呢D咁懶咁蠢的經理同代理,索性成team炒曬,cut埋個舖,慳番D米飯。

日前走了深圳一次,照舊又吃了一次肥佬餐廳的椰子雞煲,這是我百吃不厭的美食,至今連自己家裏也懂得照辦弄來吃了,但到深圳時,永遠還是忍不住試試它的超有雞味的走地雞。

老闆是印尼華僑,其實我已找到一家上市公司,為它在香港開分店,但是上市公司職員約了我幾次去試吃,我因太忙沒空去,所以很覺得對老闆唔住。不過老闆大把錢,剛剛送了個仔去美國留學,唔介意啦。

它位於沿河路錦星別墅區,即文錦渡口岸斜對面,在幾個月前,曾有個文錦渡中港牌放盤,賣158萬人仔,我想一想,為常常吃雞煲,省來回1.5小時的車程(我的西部通道牌要繞遠路),值不值得呢?結果不用想,這車牌很快給人買了。現在又有人sell我一個連沙頭角、文錦渡、皇崗、西部4牌齊,一lot過出售,「只」賣440萬人仔,唉!呢個時世,邊得有咁多錢?魽H

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文