恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年7月27日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年7月27日

收市閒情 - 千頌C 2016年7月27日


收市閒情:捉精靈定係撞邪?


■如果你今日試嚇抬起頭,藍色天空下,出現嘅唔係噴火龍,而係一條被大家違忘嘅「雙彩虹」。 朋友冼柏橋提供



我係James,自從小精靈佔領香港後,我覺得香港人,一定係撞邪。

喺Office睇睇嚇報價機,突然有同事大叫:「呀呀呀!」真係嚇到個心都離一離,即睇多

次個指數,又冇嘢呀,之後就明。同事繼續叫,「有隻傻鴨呀」。之後就所有人9秒9拎起手機,係咁掃係咁掃,唔講以為公司妖孽眾多,要羅庚去捉妖!嗰種速度,以前只會係大家收到莊家報料要掃貨時出現。𠵱家?大家竟然將呢種神技,唔係應用喺搵錢,而係搵小精靈!天呀!咩料?

公司都算,行出街先震撼!如果精靈可以進化,相信香港人已進化做低頭族2.0。以前都係玩嚇WhatsApp、上嚇facebook,都唔算阻街。𠵱家係行行嚇,前面個人係突然定咗!係好似俾鬼上身咁煞停!如果突然急停嘅係一個美女,我撞上去都話可以叫做一個浪漫邂逅劇情,但好多時都係你一望之下,揹背囊,戴Cap帽,真係以為自己係小智呀?即係咁,你揸車壞車都要打死火燈,唔打燈學咩人煞車?

最恐怖係,公司班女同事,明明就天生以為自己係公主,行多兩步都叫救命。點知今日收工時,竟然有幾個話,「我哋今日一齊坐巴士?」「你哋明明唔順路㗎」。「巴士易啲捉精靈呀!」你哋仲唔係撞邪?如果我有紅筷子,我一定挾佢哋中指「出嚟呀!出嚟呀!我知呢個唔係你嚟㗎!」

好啦,真係去到巴士站,十個有九個都當自己係小智。「呀!有隻比卡超呀!」嗰一刻,手執工事包,唔係拎精靈球嘅我,好似跌入一個唔屬於自已嘅世界。令我諗起村上春樹《1Q84》兩個月亮,望住同一個巴士站,人哋望到嘅,係一隻比卡超,而我,睇到嘅真係一個巴士站。睇到人哋睇唔到嘅嘢,除咗撞嘢?仲會係咩嘢?

撞邪會令你睇到唔應該睇到嘅嘢,同時令你睇唔到真實嘅世界。手機入面世界可能好開心,不過如果你今日試嚇抬起頭,望嚇天,藍色天空下,出現嘅唔係噴火龍,而係一條被大家違忘嘅「雙彩虹」。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文