恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月4日 星期四

一路一帶 - 斯郎 2016年8月4日

一路一帶 - 斯郎 2016年8月4日


一路一帶:「港獨」令上市觸礁


■從前,有一間專做網上銷售嘅平台公司想嚟香港上市。 資料圖片



從前,有一間專做網上銷售嘅平台公司想嚟香港上市,呢間公司叫做阿里巴巴與四十大盜,簡稱「阿四」,因為阿四將香港定為獨立……市場,夾硬加香港地區運費,因此被聯交所拒絕其香港上市申請。

過程是咁的:


上市科主管狄龍:「我覺得你嘅核心價值唔適合香港,你唔好嚟掛牌啦!」

阿四:「中國式邏輯咪即係香港邏輯,大家都是中國,不要分那麼細。」

狄龍:「咁你簽咗呢份確認書,證明你將來唔會起香港股民尾注啦。」

阿四:「我簽!我簽!我發誓唔會再將香港定為獨立……市場,運貨嚟香港唔使收附加費!」

狄龍:「我認為你呃人,你冇提供充份證據,證明香港唔會做獨立……市場,『我注意到』、『我從新聞媒體報道』、『我留意到及需考慮』,阿四你即使簽咗確認書,將來都係會當香港係獨立……市場,會繼續收香港消費者嘅附加運費,所以我正式拒絕你嘅香港上市申請!」

阿四:「你知唔知好多港女都去我旗下嘅『陶寶寶』鳩嗚呀?點解你一個小小嘅上市科職員可以決定一間公司生死?你有冇問過香港700萬人感受?有冇問過我背後13億人民嘅意願?香港股市冇咗我,係你哋損失!我要起科技資訊革命,我將來會將為世界第五大經濟體……我會返嚟搵你算賬!」

就因為狄龍一個人嘅睇法,認為阿四將來會繼續將香港定係獨立市場,就否決咗阿四嚟香港上市嘅申請,變相令阿四被「剝奪上市權利終身」。其實香港現在同中國已經冇乜分別,「50年不變」嘅決定只係生活方式保持不變,好快特區會成為直轄市,根本就唔會再收附加運費。狄龍透過一己之力阻止阿四入閘,其實仲野蠻過中國嘅貪官。中國嘅政治犯,都要經過法庭判決,先至剝奪其政治權利。

試想像嚇,當初Pokémon入面嘅博士,假如同小智講:「我認為你會虐待小精靈,我都係唔畀你做精靈訓練員,我唔會將皮卡丘……sorry,我唔會將比卡超交畀你!」冇咗小智,咁成個寵物小精靈都唔會有故事,Pokémon GO都唔會出現。

斯郎
https://www.facebook.com/oneroadonebelt/
本欄逢周四刊出

斯郎
~TITLE_S~一路一帶 - 斯郎 2016年8月4日 舊文