恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年12月13日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年12月13日

金手指 - 孫柏文 2016年12月13日


金手指:
我好「慘」我唔夠食


■上個月印度政府為咗打貪,將面值500盧比的鈔票作廢。 資料圖片



2003年,港股因多種因素,價格出現悲劇式跌幅。如果股價反映未來,2003年就係反映一個世界末日嘅未來。聖經嘅《啟示錄》講過話世界末日之時,將會有四騎士出現,瘟疫、戰爭、死亡、饑荒。



資者喺嗰個價都肯賣,因當年有SARS。瘟疫,中。中東美軍攻打伊拉克,戰爭,中。張國榮自殺,死亡,都中。點知,世界冇饑荒,四騎士得三。即係點?即係世界唔係末日,如果股價反映世界末日,即跌凸咗囉!仲唔係瞓身買貨之時?今日講番當年,係之後十幾年,我諗都好難再會有世界末日。因為齋睇香港啲大報港聞新聞,久不久就會有啲「我好慘、我唔夠食」嘅報道。我每次見到都好開心,原因係喺稿隔籬影住慘主嘅相,一定係個醫學上可被界定為obese嘅人。

點解開心?港聞啲左膠記者,出盡力做啲咁嘅fake news都只係搵到個肥人講唔夠食,香港肯定天下太平。而喺呢個自由市場主導、資訊流通嘅世界,應該都好難再見聖經悲劇式嘅大規模饑荒。

不過,去到今日,我唔係好肯定。上個月印度政府為咗打貪,用咗招連強如中共都唔敢用嘅招數,就係將佔流通量好大嘅鈔票,作廢。委內瑞拉,一個石油推動嘅社會主義天堂亦都係。我睇當地嘅消息,覺得兩個地方都將會因經濟嚴重扭曲、窮人僅存嘅餅乾罐儲蓄都冇埋,爆發大規模饑荒。希望我錯。

鈔票作廢,左膠同權貴會覺得站在道德最高地,好型。死,一定係窮人。唔信啲左膠會係咁?你咪問嚇推個肥人喊餓都話「慘」嘅記者,支唔支持面值大嘅鈔票作廢?

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文