恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年3月14日

金手指 - 孫柏文 2017年3月14日


金手指:
所有資產都要減磅


■港交所行政總裁李小加


上周講過,兩周前睇利息掛勾衍生產品價格,聯儲局三月加息機會,由不足兩成突飆至加硬。12月先加過息,隔一次(每6周嘅)會議又再加,即梅花間竹咁加。如直至呢年尾都係咁,今年就會加息四次!

加四次,相信好難信。所有(包括孫柏文在內)之前覺

得聯儲局會負責任,唔會係咁全球吹大泡沫嘅人,喺呢9年來,轉軚嘅轉軚,唔轉嘅就已離場,因輸清曬。

不過加四次,唔係冇人講過,聯儲局副主席Fischer舊年尾已咁講。到𠵱家,所有資產價格都係反映啲人信最多加三次。唯一我覺得唔會加四次,就係今年加加嚇息突然發生大股災,或大型金融、政治動盪。

我只可以話,梅花間竹咁加係堅嘅,要喺未有其他人信之前閃。要即時減持所有資產,包括我以前推介過的,都要減磅。

最後,我今日想喺兩件事上全力撐李小加。首先,我好希望估價有萬億美元市值嘅沙地阿拉伯國家石油公司(Saudi Aramco)來港上市。佢一來,就算只上一成股權,都即成恒指重磅股。𠵱家話新加坡係上市地點嘅熱門喎。新加坡囉大佬!Backwater。

第二,就係花旗國ban咗比特幣ETF上市。花旗國寧信啲唔係以實貨,而係紙上期權組成嘅商品ETF,黐線。佢哋唔識貨,唔等於唔可以來港。亦畀全世界人睇,香港走在金融發展最尖端。李總!努力呀!

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文