恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年3月7日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2017年3月7日

亮說亮話 - 湯文亮 2017年3月7日


亮說亮話:
樓市癲價內有乾坤


■若物業都以有限公司持有,只要將股權轉讓就可完成買賣。 資料圖片



我去北歐旅行期間,中原城市領先指數連環破頂,施永青轉軚,本來預測今年跌8%至10%,變成在未來18個月倒升20%,雖然理由頗為牽強,但夠膽在樓市從未下跌便預測調頭回升,一定要有相當心理質素

,因為如果唔升反跌,就會被人笑到面黃,不過樓價上升絕不出奇,因為將出現一樓兩價。

有年輕朋友同我講,他的住宅單位升了很多,如果現在賣走,可以幾年唔需要返工。我問他的住宅單位是不是用有限公司持有,如果唔係,他只不過是紙上富貴,事實上很難將單位以高價賣走。

年輕朋友話他是香港人,買樓只需要付正常印花稅,如果用有限公司買,要額外多付15%BSD,物業代理同佢講真的有高價成交,唔通仲有假,叫我唔好睇樓市睇得咁淡,否則我會損失搵大錢機會。

如果有人在三年前買了樓,見到現在樓價,又不用付SSD,隨時會心動將自住單位賣走。不過當他們放售時,物業代理第一句就會問單位是否由有限公司持有,如果唔係,代理就會話很難做到好價,因買家找尋用有限公司持有物業,貪最高可慳30%印花稅,如果不是由有限公司持有,減價兩成或者有機會。現在大家見到的高價成交,大部份物業都是以有限公司持有,只要將股權轉讓,就可以完成物業買賣。物業代理當然不會講實情,不需要太久,物業市場便會出現一樓兩價,用有限公司持有的住宅單位售價會高很多。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文