恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年7月24日 星期一

經濟客艙 - Captain Cool 2017年7月24日

經濟客艙 - Captain Cool 2017年7月24日


經濟客艙:買樓收租不如買房託


■投資REITs比買磚頭更加有彈性。圖為領展與南豐合作的海濱道77號。 資料圖片



如果有500萬現金會買咩先?買樓先?買股票?定買六合彩先?女友好認真咁話:「買樓!」當時聽完我好嬲,投資物業係咪一定要買磚頭。我於是好認真咁講:「我覺得

係可以買REITs喎。」

美國今次加息周期加咗4次息,香港樓價仍然「堅離地」。揸住5球亦買唔到合心意嘅單位屬尋常事。做業主係好威,完成人生重要嘅目標。不過,毋須要俾做主業嘅虛榮感掩蓋。買REITs某程度上,身份上都可以叫業主。最重要唔駛畀差餉、唔駛夾管理費又唔駛應酬租客,穩陣賺息。

女友皺皺眉頭:「但係……」美國已經進入加息,就算7月唔加息,9月又加、12月再加,相信今年美國加息六次,樓市照樣升。睇嚇領展(823)嘅走勢貼住恒指走。領展預測派息率為3.78厘,望落唔算吸引。不過,買樓收租都係兩厘半,仲未計差餉雜費等。仲有唔好唔記得,我哋買股收息係唔駛畀稅。如果為咗買樓而買樓,淨係計果啲辣招稅,真係頭都大埋。睇嚇股神最近都大手入股Store Capital,預測派息率近5厘,仲要係人哋REITs揀樓盤,定必係升值潛力十足嘅筍盤啦,眼光點好過我揀嘅盤。

我以為自己已經深入淺出咁表達咗諗法,點知女友話:「講咁多,不如你中咗六合彩先再講啦。」

Captain Cool
https://www.facebook.com/seeforcaptain/
本欄逢周一刊出

Captain Cool
經濟客艙 - Captain Cool 舊文