恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年8月30日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年8月30日

收市閒情 - 千頌C 2017年8月30日


收市閒情:新盤與妖股分別


■新盤同妖股唔同之處係妖股冇息派,新盤起碼有租收。 資料圖片



成功Sell到嘢,首要係咩呀,係包裝!「先生,今日你遇到我,係你好彩啦!隆重推介新盤城.點,聽個名就知冇老點。」呢個西裝友西裝骨骨,注定俾我屈!

「過主啦,哪有錢?你……」
「你聽埋我講先問候我

媽媽啦,呢個盤入場費,三球有找!唔係講笑唔係搵笨,最平279萬銀鬆就有層樓。按揭唔使驚唔使騰,發展商按揭唔使出動住,單係用按保,就已經做到八成按!個盤英文名C、O、O,真係一聽就知氣勢高!仲有仲有……」作為一個資深經紀,我好有信心,我呢一輪機關槍式街市推銷Mode,冇咩人能夠抵抗,除非……呢個人好醒……

「夠啦夠啦,講完未!你話『三球有找』好抵呀!」西裝友竟然扮我個Tone!「抵你條命!你呎價幾多?萬七幾銀呀!!表面就入場費平,其實每股就貴一貴,就好似一隻股咁,拆細咗一手係少錢咗呀,但有平到咩?以前騰訊(700)500蚊呀,𠵱家300幾蚊咋,你唔通同我講騰訊平咗呀?」呢位阿生,原來係炒股能手,正當我想反駁時,佢竟然繼續……

「你仲好意思提發展商按揭!即係咁,你借孖展炒股,你都係同經紀借,係Third Party,但你同發展商借按揭,即係咩呀?等如你向大股東借錢買佢出嘅股票呀!莊又係佢,大耳窿又係佢,即係通殺呀!慘得過𠵱家唔少人知道個盤有發展商按揭仲要大叫『謝主隆恩』。知唔知呢啲局只有一個結局?大股東要你三更死,不許老散留人到五更!」

「知唔知香港地產界最難頂係咩?係啲盤名!你又咩咩戀,佢又C咩O,大佬呀,溝埋叫『與COO談一場驚天動地海之戀』吖笨。知唔知啲咩股先要改啲咁奇怪嘅名……就係妖股!」佢鏗鏘有力地講完「妖股」呢兩個字,就絕塵而去。

而我,今日俾人當頭棒喝一嚇之後,就戇居居企喺原地。我內心真係好想同佢補充一句,「妖股同新盤係唔同㗎,妖股冇息派,新盤起碼有租收,所以結論係,寧買新盤,勿買妖股。」

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文