恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年9月22日 星期五

實力取勝 - 陳承龍 2017年9月22日

實力取勝 - 陳承龍 2017年9月22日


【實力取勝】肥婆又玩嘢不是我寫的(陳承龍)(第143期)

2017-9-21 17:30:49


9月19日,小弟繼續忙於炒股,但發生咗一段小插曲。小弟手機收到一篇題為「肥婆又玩嘢。留給囝囝 – 胡孟青 2017年9月19日 」嘅專欄文章,內文提到有老行尊話有個股壇中

人「正欠他寶號的股票孖展融資。」暗示呢個人吹水,文章作者就話呢個人,係「自誇食得招積、住得舒適、超跑遊艇代步、模成群。」小弟因為尊重青姐胡孟青係前輩,咁作為後輩兼記者出身,親自去求證都合情合理,光明正大。點知呢,冇幾耐小弟就收到朋友whatsapp傳嚟嘅cap圖,正正係青姐cap返我問佢嘢嘅畫面。既然青姐覺得我喺私人渠道問佢嘅嘢可以公開,小弟旋即係facebook fanpage打咗以下呢封「公開信」。

給青姐的信:
青姐,我是對號入座,我本身無意再在你的文章上作無謂討論,但基於你漠視我對你的信任和尊重,將我與你的私信公開予他人,所以我也不客氣公開在此回應,反正你都會周圍傳我口訊給別人看。

無錯,我覺得你的文章是影射我,但有失實之嫌,所以我以朋友身分向你請教,而你的回應是證券行老闆沒有開名,咁即是你靠估而已,咁對所有業內人士更不公平。事實上,青姐你也作為傳媒人,更應知道,說出每件事也要有根有據,如果你真是想寫我,無問題,每天我也在新城,你可兜口兜面問過清楚,難道連問一句都嫌麻煩?

講真,你點寫我也沒所謂,反正我一向在行內聲名狼籍,不過我最失望是你漠視我對你的尊重和信任。

陳承龍
每個人心中都有把呎,尊重值幾多錢?信任值幾多錢?小弟心入面,係無價㗎咯,青姐點睇我就真係唔知啦,反正whatsapp問佢都未必答。青姐,我陳承龍都臭咗朵,被人點講冇所謂,但你喺電台電視台報章雜誌做咗咁多年財經評論,咁多人參考你嘅意見,我都曾經係你fans,究竟你近年做乜啫?你日日喺電台見到我,唔兜口兜面問我,係怕醜定唔好意思問?仲有呀,如果你睇到呢度,我作為後輩教精你呀,我炒股20年,日日都爭人孖展㗎,點解?因為入1蚊炒3蚊貨,依家入1000萬錢炒3000萬貨,炒出炒入都好受經紀歡迎,傭金人哋賺多啲,小弟又享受大啲槓桿,有乜唔妥先?青姐你唔問清楚就寫,唔好唔記得你係傳媒,寫嘢講嘢要求證㗎,你唔理我感受唔緊要,小弟閒人一個,你有冇諗過你聽眾觀眾同讀者嘅感受?

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk