恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年8月21日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年8月21日

金手指 - 孫柏文 2018年8月21日


金手指:向林偉駿致敬!


■林偉駿搞嘅阿信屋,應該係近十年香港最大嘅奇蹟。 資料圖片



好多年前,孫柏文同火燎森喺商台主持一個叫「星火燎原」。有日,火兄就提議講佢啱啱幫親過嘅一間新零食店。產品好特別,又平。間嘢嘅名?759阿信屋。

當時,阿信屋分店數目唔過十間,連母公司CEC(759)嘅

年報,都係用咗幾十字去交代營運情況。我哋係全港第一間傳媒訪問老闆林偉駿。

仲記得,當林老闆答完我點搞供應鏈控制,點即時知咩賣得,訂貨又點反應時。我預言話:「你隊IT一定遲早俾人瘋狂挖角。」幾年後再訪問佢,佢都突然間話:「老孫,你記唔記得你個預言?」我尷尬答:「我日日都好多預言,未必記得曬。」佢笑住答:「你話過我隊IT會被瘋狂挖角。真係不幸言中。」

林老闆搞嘅阿信屋,應該係近十年香港最大嘅奇蹟。唔係齋話分店數目、營業額等,而係喺一片學者、左膠、大律師話超級市場壟斷係冇可能有自由市場解決方法嘅咆哮聲中,殺出今時今日連柴米油鹽都賣嘅阿信屋,令該行業出現遍地開花嘅景象。今日,已再聽唔到班抽水王出來話得惠康、百佳。

不過,我對CEC嘅前景,係憂心。因之前分散咗注意力,搞散咗個brand。我哋香港人覺最可惜嘅,就係好期待林老闆將阿信屋重振旗鼓,再闖高峯。因阿信屋嘅核心賣點,係不斷試賣新嘢,即係會好多時賣錯嘢。林老闆去咗,內部有冇人可揸旗後有勇氣不斷試錯?喺填鴨式教育出來嘅幾代,唔使孭鑊係常識啊。希望CEC掂。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出


孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文