恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年9月18日 星期二

水能覆舟 - 渾水 2018年9月18日

水能覆舟 - 渾水 2018年9月18日


【水能覆舟】今次細價股的熊市會以咩形態出現(渾水)



【水能覆舟】今次細價股的熊市會以咩形態出現(渾水)更多

很容易就感受到大價股的氣氛有幾差,最直接當是睇恆指高低、睇成交、睇主要藍籌走勢,然後再逐個板塊去睇。

細價股氣氛沒有很多客觀測量標準,坊間一些指數我都覺得不夠代表性,創業板指數也

反映不了多少,細價股、殼價可不只存在在鍵業板當中。有一些明明是細價股質地,卻可以被硬生生炒成滬深港通名單,代表性繼續成疑。

主觀的方式就係留意一些質地不差的靚殼有無慢慢陰跌,成交開始慢慢縮。新股都係一個好指標,如果連續幾隻殼股上市即大跌,那你就知道氣氛真的變差了。除此之外,我覺得另一個標準是看有無一些大倉開始爆破沒頂。新聞報導有一些高桿杆高孖展的內地玩家開始爆破,近年香港的市都是由內地資金主資,殼股亦然。我感覺香港的資本玩家相對安全,因為無乜做野就無乜風險,但內地最活躍的人分分鐘就爆破的指標。

現在密集式大規模爆破未見到,只是間中見刑一、兩個爆而已。成日聽到一句說話叫「This time is different」,邏輯上來講「Everytime is different」才是更正確,因為總不可能每一次股災都一模一樣,但我相信萬變不離其宗,總有一些端倪和手影可尋。當最活躍的玩家都頂唔順,慢慢被大市擊倒,那就差不多是熊市中段了。

熊市常常會有朋友玩淡倉,好像我,間中為了捉手感或手痕,總會小注玩幾萬蚊,然後等比大戶挾倉。資金安全水平下玩玩無妨,但玩得大怕中招,熊市最好乜都唔做,我現在連高息公用股都懶得睇了。

水能覆舟 - 渾水 舊文