恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年3月27日 星期三

MyGut者言 - 徐家健 2019年3月27日



MyGut者言 - 徐家健 2019年3月27日


MyGut者言:未來殼價還是看需求 - 徐家健


喺美國,成功賣殼嘅殼股,之後三個月回報有近50%。 資料圖片 適中字型 較大字型



可能是逢殼股都被妖魔化,香港財經學者極少討論這話題,美國學界卻視反向收購上市(Reverse Mergers)為一個有趣的研究題目。最近本地細價股專家不約而同討論未來殼價走勢,討論得最有經濟學味道的是周顯。從供應層面分析,周顯認為多得證監會一輪整頓爛殼後,乾淨的好殼反而奇貨可居。至於需求方面:他這樣解釋:「內地殼價維持在二十多億元,但是滬港通和深港通令到內地散戶更易買到港股,因此,兩地殼價應會進一步拉近。更加何況,現時內地的嚴厲政策,令到資本家走資心意更強烈,最有效的走資方法,就是買香港殼、注入內地資產更有效。」

同意周顯的供應分折,需求方面我有兩點補充。一年前,內地的確有很多企業希望來港上市。一年間,市場起了些變化。首先,內地成立科創板,上海交易所上周已開始接受申請,多了一個集資途徑,對內地企業來港上市的意欲多少有影響。但另一方面,大灣區會否有新政進一步放開資本賬自由流通呢?有的話,是可以增加香港殼股需求的。

女友Babe問:「你係咪只鍾意我嘅軀殼?我唔想老。」我答:「我梗係鍾意埋你個靈魂,殼股先越冇內涵越值錢。」見她仍然充滿疑問,我解釋:「反向收購喺美國嘅歷史老過你多多聲,廿一世紀後更比IPO流行。最近Dell Technologies重新上市,都係透過買殼。」Babe再問:「咁炒殼係咪好好賺?」我再答:「好賺唔過識到你。喺美國,成功賣殼嘅殼股之後三個月回報有近50%。記住,養殼成本同風險越高,市場要求嘅回報就越高。」

徐家健
美國克林信大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周三刊出




MyGut者言 - 徐家健 舊文