恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年10月29日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年10月29日



金手指 - 孫柏文 2019年10月29日


【金手指】過馬路爽咗好多 - 孫柏文


既然街邊拆咗咁多行人路圍欄,都冇多咗人被撞,咁不如唔好裝番。 資料圖片 適中字型 較大字型



上周,孫柏文喺紅隧揸車被撞,幾日後去差館落口供。落完口供,見有個交通意外調查組嘅阿sir得閒,我就把握機會,記者上身咁問咗兩句。

我:「阿sir,我八卦問,呢幾個月來有冇多咗交通意外?」

阿sir:「唔覺。不過交通意外中,有醉駕嘅就多咗。」

我:「呢個應該係因入夜冇曬啲公共交通工具,就多咗人去玩時揸車。」

阿sir:「我諗係因為我哋呢排都冇擺捉醉駕嘅road block。」佢一講,我心諗:「係呀,因為呢期擺嘅road block唔係捉醉駕囉。」不過我真係唔敢開口講。挑!係呀,我認。我驚去新屋嶺,之後我高空墮下,條屍都唔流血咁死咗。

我:「阿sir,不過有樣嘢我好想知。呢幾個月有冇多咗行人被撞?因啲圍欄拆咗咁多。」阿sir:「咁又唔覺多咗喎。」

就喺嗰下,我晴天霹靂!估唔到街邊拆咗咁多行人路圍欄,居然冇多咗人被撞?天呀!嗰啲管唔掂自己細路嘅怪獸港媽,鞭策啲日日希望能掛「成功爭取」banner出街嘅乞票區議員,將香港行人路變成豬棚、牛欄,將香港人變成畜生般行路,原來係冇point!

我真心希望,唔好裝番啲行人路圍欄,過馬路嘅路徑,唔使再抄啲自動吸塵機械人咁,唔使L字再L字咁,爽呀!

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文