恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年2月7日 星期一

感說涼話 - 唐問涼 2022年2月7日

感說涼話 - 唐問涼 2022年2月7日


唐問涼:你有冇「腦霧」?
唐問涼:你有冇「腦霧」?
【專訊】有老友叫我撰文指政府的抗疫政策應該學歐美與病毒共存,如果學中國內地只會將自己孤立。但我發覺我的老友,當他有機會發表抗疫意見時,就會同意中國內地及香港現時做法,同時表示歐美與病毒共存的風險很大。千祈唔好話我老友講一套、做一套,

事實上他連講都唔講,搵條笨蛋去講,這叫做識時務者為俊傑,所以我撈到現在都是兩袖清風。

唐問涼:你有冇「腦霧」?
【專訊】有老友叫我撰文指政府的抗疫政策應該學歐美與病毒共存,如果學中國內地只會將自己孤立。但我發覺我的老友,當他有機會發表抗疫意見時,就會同意中國內地及香港現時做法,同時表示歐美與病毒共存的風險很大。千祈唔好話我老友講一套、做一套,事實上他連講都唔講,搵條笨蛋去講,這叫做識時務者為俊傑,所以我撈到現在都是兩袖清風。

感說涼話 - 唐問涼 舊文