恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年3月25日 星期五

感說涼話 - 唐問涼 2022年3月25日

感說涼話 - 唐問涼 2022年3月25日


唐問涼:匿名投訴沒有用
唐問涼:匿名投訴沒有用
【專訊】星期六有老友請飲茶,一啖茶都未飲,已經畀老友話我唔夠義氣,佢打算買一個物業,已經開出合約,物業代理話我有興趣,出價高過佢,叫老友加價。我話咁嘅時勢,點會有膽買樓,老友於是打電話畀物業代理,代理話唔好意思,的確有人出價高過佢,但

唔准代理提及他的名字,如果話匿名人士,老友是不會相信,所以要借用我的名,唔知道我們兩個是老友,代理話唔好意思,第日佢請飲茶。老友問我,蒸條魚、蒜蓉開邊蒸龍蝦、開支82紅酒好唔好;老實說,我話唔好代表我嬲,唯有恭敬不如從命。

唐問涼:匿名投訴沒有用
【專訊】星期六有老友請飲茶,一啖茶都未飲,已經畀老友話我唔夠義氣,佢打算買一個物業,已經開出合約,物業代理話我有興趣,出價高過佢,叫老友加價。我話咁嘅時勢,點會有膽買樓,老友於是打電話畀物業代理,代理話唔好意思,的確有人出價高過佢,但唔准代理提及他的名字,如果話匿名人士,老友是不會相信,所以要借用我的名,唔知道我們兩個是老友,代理話唔好意思,第日佢請飲茶。老友問我,蒸條魚、蒜蓉開邊蒸龍蝦、開支82紅酒好唔好;老實說,我話唔好代表我嬲,唯有恭敬不如從命。

感說涼話 - 唐問涼 舊文