恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年9月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2012年9月18日

金手指 - 孫柏文 2012年9月18日

金手指:一注獨贏五礦資源 - 孫柏文
《金手指》出鞘六年以來,孫柏文都鬧過好多?。鬧最多?都係班被我叫紙幣狂魔、亂印鈔?央行。

紙幣狂魔?阿頭,必定係花旗國聯儲局,特別係?09年聯儲局主席伯南克推第一期量化寬鬆後,我就鬧鬧鬧,大嗌:「牛唔飲水,畀幾多水都冇用呀!」

不過,上周推無限量化寬鬆後,我總於領略到《商台》節目拍檔火燎森?智慧。講國民教育時佢話:「如果知道三年後將會有場超級暴雨,帶來聖經裏面悲劇式水災,你會盡力反神反雨,定係即刻開始造隻船先?」

重上7元冇難度
我以前鬧伯南克,就係諗住可以鬧醒佢,不過,因為當牛唔飲水時,伯南克?解決方法,就係放水放到浸瓜隻牛,所以家決定「造船」。

我講白銀已經講到大家煩曬,因字數關係,你?自己上facebook「白銀戰隊」網頁睇點買實貨。

至於股票,大家要記得,伯南克想迫人胡亂投資,所以最好買?冇耐前,做?一?被市場認為胡亂投資?公司,最好有?概念。

所以,大家可考慮之前天價收購倫敦金屬交易所、本港最大賭股港交所(388)。大家亦可考慮世紀收購Xstrata?國際原材料最大莊家嘉能可(805)

不過今日,大家要一注獨贏買五礦資源(1208)。因為佢只搞上遊開礦,?海外唔使俾發改委搞佢?貨?賣價,開採成本高,即賣價升少少已會為毛利率帶來爆炸性升幅!所以,五礦資源成為之前量化寬鬆一、二期升得最快,兼且最快到位?股票。

仲要因佢?呢幾年來冇放慢手腳擴大產量,量化寬鬆三期下,回升至之前7元高位冇難度。佢噚日收市報3.29元,一注獨贏五礦資源!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
上一則: 青心直說:內銀股為何不升 - 胡孟青
下一則: 投資的天空:靜觀內地股市是否絆腳石 - 張士佳
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年9月18日 舊文