恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年7月4日 星期四

金手指 - 孫柏文 2013年7月4日

金手指 - 孫柏文 2013年7月4日

金手指:重申一注買白銀? - 孫柏文


■白銀近期跌勢持續,令筆者有放棄的念頭。
兩日前,孫柏文寫?題為〈財演生涯又低潮〉?《金手指》。文中我話對自己?06年話白銀到2016年時,會見120美元一盎斯?目標價開始有懷疑,甚至因為銀價呢排事實確係「沒有最低,只有更低」咁跌,我?日就用「錯」呢個字去形容自己入行呢七年對白銀?熱誠。

?篇文一出街,我就見到我?白銀戰隊?facebook網頁,有成員問我呢個隊長係咪已離開?戰隊,自己亦?facebook?郵箱收到唔少問「係咪投?降」?信。

講真,因為銀價每一浪?低位,係之前?浪?高位,咁因金融海嘯前?浪?高位係21個幾,當白銀由25美元一盎斯跌穿20個幾時,我覺得已經好大可能係終極一插。

存放棄想法隨時見底
點知,再跌。我開始對自己的分析產生懷疑,亦檢討自己對白銀當初?06年睇好?理由,即係信貸泡沫爆破、全球金融危機、央行狂印。前日提過?白銀戰隊隊員兼係政務官?朋友,睇完我前日篇文後短訊問:「如果你淨係信呢個理由,不如就咁買香港樓就得啦?」我就答:「白銀唔會無端端有人收BSD, SSD, DSD,即不能侵犯資產?產權。猶太人?中古歐洲,買樓保平安咩?」

點都好,到噚日另一戰友王弼話:「孫柏文,連你都諗放棄之時,可能呢個係底呀!」因我經過兩晚思考後,所以同佢話今次跌勢好似08年時咁,?人沽到好似俾人call loan,即唔係沽?想沽?貨,而係被迫沽?有人接?貨,即貴金屬。咁大陸銀行拆息升幅似雷曼爆煲時,即係有合理懷疑紙白銀沽浪係大陸同胞?。所以,我話如未見底都近啦,我想寫篇〈重申一注獨贏買白銀!〉。

我都未講完,佢話如果我仲係咁寫,就會未跌完。我都知自己明燈格,要信信邪,所以今日總結係「重申一注獨贏買白銀?」

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:「援交」概念有睇頭 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:北控水務長?之選 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年7月4日 舊文