恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年9月17日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年9月17日

金手指 - 孫柏文 2013年9月17日

金手指:房協要趕富戶 - 孫柏文


■房協租戶搵錢仲多過私樓業主,真難以服眾。
聽日聯儲局將開會決定減印額同退市路線圖,我預測就係減至美國政府今年財赤額,即由每月印850億美元幾步落到650億美元。不過Summers冇得做主席,已是繼續QE先兆。

政府研究發展地下城,話將行車道由路面改到地下咁行,路面起樓。老實,一早就應該做啦,不過使乜?地下??現馬路上起都得,將人行?地方好似美孚新?變平台podium就得啦!

講起呢?「天人行空」計劃,我?電台訪問長策會委員兼決定95年立法會選舉方法時,問投票反對60席全直選?李華明:「點解住宅大廈可以起50層,商廈又得,連工廈都幾廿層,唯獨呢種?市區有好多?建築,起來起去都係幾層咁高,仲要最抵死係每年到時間時,總係要空置兩個月,搞乜呀?」明叔就問:「乜?大廈係咁?」我答:「學校囉!」

再講,英國人留低唔少正?,例如房協。班填鴨會話:「已有政府房委!架床疊屋!要整頓!」以前唔知,不過今日佢?咁講都?,因為以前房協真係有實驗室功效,𠵱家只係個唔使經立法會、房委?petty cash錢罌。其實如果真係實驗,第一樣就係要示範點對付?補貼房富戶。

助?房戶上樓
𠵱家我睇住港鐵長沙灣站,出口圍住一個街口,一角係四層高學校,其他三角係公屋。仲要其中兩個係新起,建屋質數靚過我住?48年樓齡深水?私樓。點解交稅補貼你,你會住得好過我?不如你住我個漏水天台單位,我住你公屋新單位,好冇?

咁你話你有需要,得。不過我只要聽一次你有租戶搵錢多過我,仲有得繼續住,點服呀?所以如果房協主席鄔滿海能夠研究點趕房協富戶,令?房戶上到樓的話,仲唔全港齊挺房協!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
有料放?想收料?入?【蘋果互動】啦!
【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。
http://fb.com/AppleDailyExchange
上一則: 青心直說:去槓桿有難度 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:瀚洋勝在易挾 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文