恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年10月22日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年10月22日

金手指 - 孫柏文 2013年10月22日

金手指:捷成洋行啟示 - 孫柏文


■如果聯儲局印鈔量唔夠,國債會供過於求,令債息上升,亦解釋到伯南克點解叫?議員減赤。

上個禮拜二,孫柏文講過好多傳言話產品?勁過蘋果、三星?大陸手機製造商小米,將會入股先思行(595),令市場估值對500億?小米,會唔會借呢個5億元市值?殼上市,出現無限想像。亦因而叫鍾意腎上腺素?朋友,不問價追先思行。

?專欄前交易日,先思行收0.7元,因《金手指》fan屎都熱愛腎上腺素飆升?快感,真係開市第一口價已達0.99元。?日仲?15分鐘內已升至於1.26元,即係唔講錢,淨係腎上腺素爆發,都算係交?貨。咁先思行亦?開市後個半鐘,出通告話否認同小米傾,股價回到1.09元。就??一刻,唔少fan屎經facebook(篇文最尾個連結)搵我問我點。我就話:「消息股講傳言?信心,公司否認會有打擊,有賺走先。禾雀亂飛,留得青山在,哪怕冇柴燒?」

我亦同時呼籲大家如果有問題想問,不過等唔切每周專欄,可以直接?facebook搵我。

今日我想講嚇點解花旗政府人造財政危機,最後變成利好消息。街邊深信聯儲局定印鈔量,其實睇住政府財赤額,如印唔夠,國債會供過於求,令債息上升,亦解釋到伯南克點解會去國會叫?議員減赤。不過對上兩個禮拜,眾議院就算用最激進?方法去迫減赤,亂使派都大勝。減印?唔會。

保時捷check車要排隊
咁亂印?結果,就係借到錢?權貴極受惠。幾年前量寬二?轉,我買港交所(388)賺?後,?捷成洋行買?架保時捷畀孫媽媽。早排入廠,捷成?行廠話要兩個禮拜先有人手去check車。我嘩一聲後,走上討論區問其他保時捷車主,佢?話呢幾年捷成賣多?好多車,不過維修部規模跟唔上,連換機油都要預約一個月。睇到呢到,我只可以話乜咁似北區幼稚園?唔好買保時捷啦!同聯儲局玩火呀!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
有料放?想收料?入?【蘋果互動】啦!
【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。
http://fb.com/AppleDailyExchange
上一則: 青心直說:歐洲打中國牌 - 胡孟青
下一則: 一周兩件:中國澱粉抵博 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文