恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年4月11日 星期五

投資二三事 - 周顯 2014年4月11日

投資二三事 - 周顯 2014年4月11日

周顯 [昔日新聞]
》 細價股輸完再賭過(2014/04/11)
細價股輸完再賭過
2014年4月11日
【明報專訊】有人問我對個市點睇,我說,指數上也上不去,跌又跌不下,已經很多很多個月,將來多半還會繼續拉鋸下去。至於細價股,其亂炒的時間,已經有一年,超過了任何的往績。問題在於,現時未炒過的細價股愈來愈少,絕大部分都好貴,只要有一隻爆煲就會影響到整個市場的氣氛。




但是反過來說,細價股不管怎樣爆煲,都死不了人,因為參與者的數目有限,也很少人用全副身家來炒細價股,所以,只要指數不大跌,單單個別細價股爆煲,一頭半個月之後,輸完又來賭過,又會慢慢復蘇了。

近來流行「必要的沉默」這句話,令我忽然想起香港流行的一句話﹕「唔使講?潔I」

北上傾生意 老闆一句「唔使講?潔v打沉
「唔使講?潔v這一句話,大概是來自﹕「大家兄弟心照,唔使講?潔I」不用說話已經能代表雙方的感情,這是多麼感動的豪語。然而,在蒲界之中,這句話卻常常被濫用。

記得十幾年前,我在蕭若元的「天網」,即今日的「路易十三集團」(0577)當執行董事,一次公司飲宴,另一位咁高咁大的公司高層喝醉了,搭?我的肩頭說﹕「大家唔使講?潔I」我心想﹕「乜我?]好熟咩?」

幾個月前,我同一個財技高手走到廣州的南海,見一家上市了沒多久的公司老闆,希望傾生意。晨早流流坐直通車,再轉車,坐了4個幾小時,再吃了兩個小時的飯(幾十?的那一種,聽了一場悶到爆的presentation,這時老闆已經醉了,死抱?我的財技高手朋友說﹕「大家唔使講?潔I」生意當然傾不成了。

我的朋友後來說﹕「來回花了十多個小時,就是想同你講?潔A現在你居然話唔使講?潔A咁你想點先?」

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文