恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年5月8日 星期四

投資二三事 - 周顯 2014年5月8日

投資二三事 - 周顯 2014年5月8日

周顯 [昔日新聞]
》 缸瓦不怕瓷器碰(2014/05/08)
缸瓦不怕瓷器碰
2014年5月8日
【明報專訊】其實,有很多朋友都問過我同一個問題﹕「你日日寫咁多內幕秘聞,唔怕被人追斬,又唔怕證監捉你去問話咩?」




我說﹕「第一,我時常爆料,證監應該常看我的專欄,多謝我提供資料才對,怎可以反轉過來,去找我麻煩呢?第二,在這個世界上,我唔去斬人,人?]都算偷笑啦,邊有人會敢斬我?」

他馬上戳爆﹕「前幾排,都有人公開恐嚇話要斬你啦,你真的唔驚咩?」 我仰天打了一個哈哈,說﹕「那些九唔搭八的人去恐嚇,我當然有點驚,因為他們斬我是無機會成本的嘛,但是那些有頭有臉的人,我是缸瓦,他們是瓷器,我驚他們乜?更何?,我的手裏有筆,他們怕我怕得要死才是呢!」

要賄賂我不寫你 話咁易
話說之前我寫了某位仁兄的故事,他託朋友來傳話,拜託我別再寫他了。我說﹕「你快點磅水賄賂我,要賄賂我寫你,就話難?隉A要賄賂我不寫你,話都無咁易!」

這好比電影《至尊計狀元才》,大奸角是田豐,他對成奎安說﹕「他(指男主角譚詠麟)給你多少錢?你背叛我!」

成奎安說﹕「你畀我二百萬,他畀百五萬囉!」
田豐說﹕「我付得比他多呀,你為什麼要幫他呀?」
成奎安說﹕「咁點同呀,你畀我二百萬,叫我殺人,犯法架喎,佢又唔同呢,佢畀百五萬我,叫我飲飲食食,?下涼,做場戲咋?諢A畀?你,你揀邊樣做?魽H九唔搭八!」

所以,如果有買怕我,想付錢給我的市場人士,請付錢給我,我收錢不會手軟的!

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文