恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年5月8日 星期四

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年5月8日

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年5月8日


Prof J財技特訓班:炒股要有耐性 - 徐燦傑


■筆者認為,買股票最緊要識喺股海暢泳,把握時機,隨時出擊。資料圖片

股市上上落落,乜股都傷,似足梅姐所講,「一切已失去」!美股去到「天空之城」格局,落又落唔到幾多!中國經濟又話增速放緩,真係佩服做即市嗰班老友記喺市場混沌期搵嘢講,真係唔容易!

三年前向幕前出擊,都係嗰句,「隨時出擊」!我嘅新口號。Prof J相信,資本市場嘅黃金時代正式開始,因為大家識嘢多咗,你嘅對手自然對你嘅行為更加了解,真係同媾女無分別!好多時候,好多我嘅老友都問我有冇「必勝冧巴」,我例唔答,原因係每個人嘅風險接受水平唔同;其次,原來觀察一隻股真係要好似蜘蛛俠睇住Gwen Stacy一樣,越低調越安全!(雖然最後都死咗,但係呢種心理行為學令我更加擺時間研究!)有一隻股先叫佢做X,係一位手足同Prof J分享,佢為人低調,佢同我講X股三部曲(我心諗咁似蜘蛛俠嘅),講到真嘅一樣,睇個圖,股價無厘頭升上去,真嘅一樣,叫到買少少啦!(而家明白周大師點解咁多老友,全部都係真金白銀去結交)。佢買入價比我平0.15大洋,我買嘅時候比去到最高位升咗三成八,無走,例牌,回調、橫行、大跌,但「價跌量不增」成為我第一個關口,跟住由我買入位最多跌了45%,仲唔驚,我又同自己講,明明X股三部曲已經出嚟,跟住去到呢啲位唔打靶,無理由!之後隻股喺幾日後去返Prof J買入價!以上真實案例,Prof J想總結以下幾個點子:

成交量最可信

(一)炒股要有耐性,只要隻股基調不變,你嘅自我欺騙能力好緊要!

(二)你嘅對手,比我哋掌握嘅嘢多,成交量係我永遠最信任嘅指標!因為佢哋嘅子彈,係非常之有限,要「讓子彈飛」都要肯定無乜人喺條街,得咁多子彈先有chance!

(三)你嘅對手唔係想你死,有你喺度個遊戲先好玩!最緊要,係自己要識得何CC嘅韻律泳!保證你能夠股海暢泳,一齊隨時出擊!

徐燦傑
中國銀河國際財富管理主管
本欄逢周四刊出
上一則: 青心直說:救內房靠QE - 胡孟青
下一則: 焯焯有餘 :高檔零售寒冬 - 關焯照
Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 舊文