恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年11月6日 星期四

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年11月6日

Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 2014年11月6日


Prof J財技特訓班:年尾玩雙響炮


■王維基任主席的香港電視,三日累計升達20%,前景亮麗。資料圖片



上星期做?空中飛人,趕返回香港無得休息,星期六又要出席「中國大西北投資講座」,同場仲有老友記Kenny鄧聲興?度,每次做講座,唔在於有幾多報酬,最緊要係同粉絲互相交流,好開心!

有朋友睇完《蘋果》後叫我做妖股並話響?朵(過獎了)。另一方面,佔中運動令大家多關心時事及政局,相信會多?人睇報紙以及上網睇新聞。點都好啦,能夠為大家寫稿,最緊要係開心同有迴響,我相信默默向上遊,係總會有人發覺你?努力!

睇實港視高陽
?講座中,我做主持,難得同Kenny同台,由於已經接近年尾,於是一人講一個?巴畀粉絲,我就更加好,雙響炮!Kenny講?隻康健國際(3886),因引入台灣大型金融機構,令隻股一??星期一爆?上去。

我作為《蘋果》?專欄作家,梗係推介我講過?魔法股——香港電視(1137),如果上星期六粉絲相信我,?星期一開市買的話,三日累計升?20%,應該可以有小小交代!

Prof J?文章中曾經提及過,港視王主席作為科網達人,同時間知道乜?時候向大家分享公司?狀況,令到佢變?隻米奇老鼠一樣,懂得將最美麗?煙花,燃點起來!

將大品牌慢慢放?公司?平台上,令佢得到大家相信佢?平台?魔術性,再配合網絡經濟2.0出現,睇電話多過睇電視,令到佢?魔幻舞曲更加好睇!我諗魔法仲可以繼續,睇嚇呢場魔術表演係點樣玩落去!

另一隻推介股高陽科技(818),??睇?個研究報告,呢份報告寫得非常之好,Prof J決定將佢視為第二隻Prof J魔法股之選。

今個星期決定謝絕外遊,勤力研究,為大家?聖誕節預備一份小禮物,就咁決定,讀者們收到未?

徐燦傑
齊魯國際控股首席策略總監
本欄逢周四刊出

徐燦傑
Prof J財技特訓班 - 徐燦傑 舊文