恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年3月24日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年3月24日

金手指 - 孫柏文 2015年3月24日


金手指:曾淵滄也入隊


■曾淵滄博士專欄上周在本報投資版獲最高收視,點擊率過十萬。 資料圖片



孫柏文同長輩周顯兄喺某本得百日歷史嘅周刊都有撰文。早排我一連寫咗兩篇文講我點解賣樓,用咗我偶像Niall Ferguson喺佢本《The War of the World》裏面講過嘅嘢做沽樓原因。

我其實真係寫得比較深,擔心冇人睇,點知令周顯喺佢上周本報專欄中用成篇繼續討論,仲要話:「若繼續留在香港打拼,別忘了我的忠告:囤積食糧,以備不時之需。」周顯講得出呢個忠告,即係我都講得好灰嚇,故我將會喺我facebook度分享當日原文,大家自己睇啦。

反對政府擔保三跑融資
講起我偶像,就要講曾淵滄博士!真係要燒炮仗慶祝,因上周本報投資版最高收視專欄,點擊率過十萬就係曾博士篇題為「三隻逢跌必買股票」嘅文。邊三隻?就係中移動(941)、中電信(728)等三隻電訊股,因「都是寶,應該逢調整低吸,耐心地等待未來驕人業績。」點解?因為大陸4G囉!熱烈歡迎曾博士加入大陸4G啦啦隊!

舊年我幾十篇文中,超過十分之一都係sell大陸4G及其概念股。今次曾博士加盟真係好似撕開我件衫,跟住喺我心口打咗支超大強心針!聽日一大抽電訊相關股出業績,包括做掛喺塔上4G接收器,我叫過大家不問價追嘅摩比(947),睇嚇有幾勁!

最後講三跑融資。我同獅子山學會堅決反對任何為三跑融資嘅政府擔保。班政府technicians屎橋王諗住咁樣繞過立法會,諗住自己好好嘢,行政方便。呢個就係點解香港呢部iPhone,喺回歸十幾年後今日唔work。Engineers留咗要立法會批錢嘅原因,就係要最有民意基礎嘅主體同意。因他朝三跑收入低,連啲債息都還唔到時,政府係咪嗰刻先老奉去立法會攞錢還債?若嗰日唔通過會點?又憲制危機?攞sovereign guarantee出來玩?你哋係咪黐線㗎?Amateurs,bloody amateurs。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文