恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年4月20日 星期一

文亮言 - 湯文亮 2015年4月20日

文亮言 - 湯文亮 2015年4月20日


【文亮言】 金管局迫業主賺股票錢(湯文亮)

我老婆鬧我話點解出壹週刊封面,又點解無端端講投資股票,我講的爆煲論已經全城熱爆,連佢都有不少朋友問她現在是否應該唔買樓,或者是只適宜買新樓,搞到佢好煩。又話我連股票都講埋,好似踩過界,陸東等一定唔Like我。今次,俾壹週刊封為新股神,仲唔大鑊。



我對老婆講稍安無躁,我買388完全是聽陸東講,當晚有十幾人在場,我是買得最少的一個,陸東才是股神,我是估神;況且我有對記者說是陸東叫我買 388,所以至於我點解唔投資物業而買股票,最主要的是我要遵從金管局指引。現在若果向銀行借錢,就不能夠買物業,收租所得的當然可以。如果唔買物業,就唯有買股票,所以,我訂下四大原則,就是公司債務不清楚股票,可能要作出巨大賠償股票、唔派息的股票、唔派息兼要供股的股票都唔買,還有,要流通量高,港交所是我認識的最好選擇。而我在澳門出生,直覺上港交所就是持有一個賭牌。澳門有三正三副,而香港只是得一隻港交所,點解唔買。

復活節過後,股市急升,有很多人在股票市場賺錢,政府為了打擊物業投資活動,其中一個原因就是金管局為了壓抑樓價,推出了七次逆週期措施,就算客戶符合所有 要求,金管局都唔主張銀行借錢給客戶買樓,但買債券,買股票就可以。間接地是金管局迫業主賺錢。雖然,很多人話,可以明修棧道,暗渡陳倉,向銀行借到的 錢,可以兜兜轉轉,最後用作買樓,如果係就大件事,現在,金管局查數,那些客戶不但因為將錢用作買樓而賺不到股票錢,還要還錢給銀行,我亦有朋友遇到這樣 的困境,問我如何處理,我真的是無計可施。

今次股市大升,有很多人錯失了機會,就是那些在過去幾個月耗盡儲蓄上車的人,置業後,已經沒有多餘錢買股票,甚至要將擁有的股票賣走才可以上車。不過,亦有一些準備上車的人。因資金不足,不敢貿貿然向財務公司借錢上車,唯有將手上的資金轉買 股票,在三月初,訪問我的幾位記者都有此困難,所以,他們問我買什麼股票,我亦早料到有此一著,當時給了他們一個號碼388,同時亦解釋買388的原因, 如果他們有聽從,今日應該可以賣股買樓。有時,一個號碼的確令人可以發達。我重申一次, 388並不是我想出來,是陸東。所以他才可以被稱為股神。

文亮言 - 湯文亮 舊文