恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月17日 星期五

文亮言 - 湯文亮 2015年7月17日

文亮言 - 湯文亮 2015年7月17日


【文亮言】爆煲,要嚟的始終會嚟 (湯文亮)

昨日小恙,很早上床休息,連手機都開了靜音,今早睇訊息時,見到信報記者來電及留言,知道有很多綠表居屋業主在財務公司加按,現在變成銀主盤,信報是同意我的爆煲論報章之一,所以,是到那些居屋銀主盤出現,立刻打電話給我。據他們調查所得, 大約有8,000

個未補地價居屋業主在財務公司借了高貸款額,他們的單位淪為銀主盤是遲早的事。

首先,我非常抱歉沒有接他們的電話,就算我接聽,都只是講一句話,爆煲,要嚟的始終會嚟。特區政府現正多事之秋,連水喉都出現問題,唔好再用爆煲煩他們,倒不如等那些被財務公司收樓的業主,集體投訴政府監管財務公司不力,以大媽手法迫政府替他們解決問題,我等局外人只需作壁上觀便可以,何必自尋煩惱話樓市爆煲,這幾個月仲未俾人鬧夠,以後,睇戲好過。

我收到消息,在我的爆煲論出街之後,財務公司聯盟立刻制定一套應變措施,一方面是評論我的爆煲論是謬論外,而另一方面就是不會沒收債仔物業,情願盡量協助債仔加按再借,以貸冧債,而現在那些債仔好比希臘重慘,歐盟不可以沒收希臘國有土地,資產,但財務公司可以沒收債仔 物業。在最初我發表「細價樓爆煲論」的時候,財務公司採取暫緩收樓策略,債仔當然當財務公司是恩人,不過,債仔冇錢還始終唔捱得幾耐,財務公司便按捺不住,沒收及拍賣債仔的物業。而現在所見,拍賣開價比欠債還要多,即是財務公司到了忍無可忍的階段,而其他財務公司有見及此,定必加速收樓,本來股市大時代 令到有部份債仔應該可以逃過一劫,誰不知股市大冧,賺錢變成蝕錢,有部份債仔投資失利,欠債百上加斤,面對財務公司收樓都無能為力。細價樓是否會爆煲就是 見仁見智,因為,細價樓及中原指數均屢創新高,如果財務公司能夠維持過去幾個月的策略,唔向細價樓業主追數,收樓,細價樓就不會爆煲,否則,隨時爆煲都可以。我都是少講為妙,唔好阻人搵食。

文亮言 - 湯文亮 舊文