恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月21日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年7月21日

金手指 - 孫柏文 2015年7月21日


金手指:Glaucus曲線讚


■簡志堅任主席的中國天然氣,被研究機構Glaucus指係「真空殼」。 資料圖片



今日孫柏文想講嚇被研究機構Glaucus叫不問價沽嘅中國天然氣(931)。禮拜日,該公司嘅老闆簡志堅瞓醒忽然想開緊急記招,我都有網上睇佢嘅說話。

呢間公司我一向冇研究,原因係

我好怕一啲叫自己做「中國xxx」但又唔係國企嘅公司。因為我成日諗,橫豎都係,攞中國天然氣做例子,不如叫自己做世界天然氣甚至宇宙天然氣,六分之一地球人點夠雄心壯志呀?

中國天然氣股民擔心
點都好,對小股民來講,簡志堅講話有幾點好重要。首先,佢話公司現金,如果攞出來買起小股東,可以出0.58元一股。

所以佢話如果落到去嗰個位,就會出手私有化。佢咁講,最頭痕將會係佢個公關,因為變相令0.58元做目標價。噚日收市1.3元,即Glaucus話要跌九成幾先買,簡志堅就好啲,跌五成就買。

咁佢又好幾次話「央企」支持佢。佢一咁講,我就諗起兩個人,第一個就係啱啱見過唔知邊個中央高官,話中央好Q肯定佢嘅特首梁振英,同埋前輩周顯兄。諗起周顯兄嘅原因,就係佢用同一理由,又係因唔知大陸邊個勁撐,喺幾個月前笑所有拋空漢能能源(566)嘅人(包括我)會「輸到褲都要除埋」。

不過,我嘅解讀係Glaucus係好肯定咁話中國天然氣唔係漢能。因漢能被外界指為「偽企業」,而Glaucus只係話中國天然氣係「真空殼」。而以黎智英多年話做真小人好過偽君子嘅邏輯,Glaucus今次其實係曲線讚中國天然氣。

其實今次最令股民擔心嘅,係簡志堅出來講嘢嘅時刻。點解?要大獲全勝嘅方法好簡單,只要股價上番去報告前嘅1.5元,先接受記者訪問,而簡單答一句:「佢哋啲觀點,起碼市場唔信先。」咁就KO對方。而家已講嘢,係咪因冇能力見報告前嘅價位呢?咁做小股民仲唔擔心?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文