恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年8月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年8月18日

金手指 - 孫柏文 2015年8月18日


金手指:香港贏大陸之戰


■中原施永青表示,因地產代理競爭白熱化,中原擬重啟上市方案。 資料圖片



上周二孫柏文同個獅子山學會支持者食晏。佢每年都會捐錢畀我哋,佢人生經驗豐富,故約佢出來問嚇我哋有咩改進嘅空間。除會務外我都有問佢關於國家趨勢、世界大事。因佢做嘅生意,除咗喺香港,喺大陸亦係

極少數香港公司喺個行業做龍頭。佢做開門市,我問關於啲網上對手,佢話啲對手喺香港都冇威脅,但喺大陸啲對手冇道德咁打。即啲客搵佢對手時,啲對手公然叫啲客去佢公司睇貨,睇好先返網上買。仲要以本傷人,零利潤咁打,甚至蝕住補貼啲客。

打持久戰最緊要資金
咁我話大陸信貸泡沫爆破,對手應冇咁勇去燒銀紙。但佢話就算收斂,都係持久戰。持久戰?即係要資金囉?我問。佢話都算係。咁我知佢嗰間公司冇上市,所以就問:「咁會唔會考慮上市?但我聽過你唔上市,係因你同其他股東喺上市上有分歧。」佢話公司多年來唔上市,最大原因係冇資金需要。同埋上市就要對小股東有承擔。我聽到都覺得可惜,因香港股市就係需要多啲對股東有承擔嘅人。但「你自己都話喺大陸要打嗰場仗係一場持久戰,為保龍頭地位可能真係要諗上市」。

去到呢刻,喺商場打滾咁多年嘅佢冇出聲,我就轉向同我同行嘅獅子山學會同事白仲祺話:「頭先嘅對答,就係好典型以前喺鏡頭前做節目時嘅對答。哈哈!」點知翌日,我一開facebook,就見人分享一篇題為「代理競爭白熱化中原重啟上市」嘅新聞。睇緊段新聞時,同事白仲祺來短訊問:「施老闆今日咁宣佈,你話係咪因噚日個lunch?」我作為一個只理事實嘅人就答:「冇錯!百分百一定係同我哋食晏時諗到嘅!」

喺呢到祝望施永青同佢啲拍檔講得掂數,上到市同大陸人爭一日長短。因睇網上紅磡站出面嘅melee,香港贏大陸之戰,香港最好打嘅就一定係地產代理!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文