恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年8月18日 星期二

投資二三事 - 周顯 2015年8月18日

投資二三事 - 周顯 2015年8月18日


周顯 [昔日新聞]
》 百客養百莊 炒法各不同 (2015/08/18)
百客養百莊 炒法各不同
2015年8月18日
【明報專訊】那天我同一名莊家講,有一些細價股莊家,是從來不搞供供合合的,只是炒高炒低,收齊貨就炒上,散曬貨就由股價下跌,低位再收過。







莊家不能

置信﹕「不可能,如果沒有供供合合,好難收齊貨,隻股票好難炒得高,好無效率?諢I」

我說﹕「你睇甲君,隻股票從2007年,炒到過百億市值,至今為止都沒有供過,也沒有發過新股,都照樣炒高一倍以上,又睇乙君,隻??00億市值,你唔好講佢點炒法,總之,他的股票也是從來沒有供過……嗯!剛買進時洗了一次太平地,咁唔算?N?」

不搞供合 為拍基金
莊家百思不得其解,不明白為何有人會用這種沒效率的炒股手法,我給他解釋﹕「這種炒股法是夾埋基金做?潔A基金如果買那些常常供股合股的股票,會好難交代,所以他們為了要同基金拍檔,咪寧願辛苦?齱A都要忍手唔供囉!」

百客養百莊,不同莊家有不同銷售手法,不可一概而論。所以我常說,炒股票沒有凡A則B的機械式真理,而是有很多不同炒法,但殊途同歸,都是要贏散戶的錢。很多股民問我,咁即係點解?隉A我只能說,同一個現象可能有不同的原因,好比一個人發燒,理由可能有一百種,不能單憑一條線索便知其發燒的原因,必須要詳細檢查才可以。我當然不會無端端去檢查一個三唔識七?鴾H,去問隻九唔搭八的股票。

經過了兩個月的思考期之後,我決定寫的下一本書就是《楚漢密碼》,並且已經動筆,打算兩個月後寫完。之所以在眾多寫作計劃之中,挑這本來先寫,皆因這一本是最容易寫的,比較快取得階段性勝利。

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文