恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年10月19日 星期一

投資二三事 - 周顯 2015年10月19日

投資二三事 - 周顯 2015年10月19日


周顯 [昔日新聞]
》 低調富豪上八卦封面 因禍得福  (2015/10/19)
低調富豪上八卦封面 因禍得福
2015年10月19日
【明報專訊】朋友無端端成為了雜誌封面人物,這種藝人偽造新聞博宣傳的伎倆,我們明眼人一看便看穿,這非但絕不可能,那名涉事女星也「唔?

睇龤v:邊個送兩間屋畀佢,肯定是「出錯價」了。







其實,?麚瘜纗D都錯得好緊要,呢位隱形富豪,點止得幾億銀物業咁少呀?再講,他炒股票又點止是在九十年代呀,一直都係中堅分子啦,我?]成日見面,交流股票心得,佢畀?鱄齯眭挐撰K士我,幫我贏?鱄齯祪?C

娛圈中人爭住?褻犮芛N
至於佢本人,佢十幾年前炒某一隻股票,都贏?鰲X億銀,呢幾年有幾隻pre-IPO,好似冷氣機呀,藥品公司呀,上市後股價都爆升幾倍,又係億億聲咁贏,你?]話佢有幾多錢身家?苤C

不過這個人好低調,著平衫、搭巴士,司機給家人用,請客就成日請,自己就食得簡單,最大的支出,就是搞搞娛樂事業,以及借錢給朋友,但不會追還錢的那一種。

不過,發生?鰴o些八卦事件,大家都有點擔心他,會不會被無故牽連了,於是由我出馬,親自同佢探口風、落口供,誰知見到他春風滿面,同我吃了幾十元一個海南雞飯餐。他說:「我?]呢?曭捲憚漱p型娛樂公司,好難同圈中人傾生意,你知啦,娛樂圈中人都跟紅頂白,見到我的賣相平實,仲以為我好無料?w。」

我說:「係呀,別人是無料扮四條,你是四條扮無料,?齯G打六無見過有錢人,剩係識睇門面牌頭,點知真正有錢人係點樣。」 他說:「但經過這單?洃妨寣A個個都以為我出手豪爽,爭住來同我傾生意,哈哈,這叫做因禍得福!」

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文