恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年11月26日 星期四

投資二三事 - 周顯 2015年11月26日

投資二三事 - 周顯 2015年11月26日


周顯 [昔日新聞]
》 周顯﹕滄海有遺珠 姐妹奸爸爹  (2015/11/26)
周顯﹕滄海有遺珠 姐妹奸爸爹
2015年11月26日
【明報專訊】大家都知,灣仔的福臨門和國福樓是姐妹店,華人飲食(8272)持有一半,另一半則由五哥徐沛鈞及其兒子Duncan徐德強所

擁有。五哥是我的長期大D腳,Duncan則是我的好朋友,我們常常交流飲食心得。







我同Duncan只談私交,不談公事,只有一次,我當日在專欄中推介了華人飲食這股票,僥倖地股價猛升,中午在國福樓碰到了他,他笑說﹕「你推介又唔事先講畀我知,等我事先買番D?儦嚏C」

我心裏嘀咕﹕「?X!我講?鬻A都唔買得,唔知算唔算內幕交易?諢I」

誰知言猶在耳,不久前華人飲食宣布把他的那一半,也用股票換回來,這是一宗逆向收購,我心想﹕「唔知Duncan會唔會做埋主席呢?」可惜一直無時間去問他。不過,華人飲食近日的走勢很不錯,兼且我手裏持有大量這股票,梗係希望它會突然爆上啦!

中出羊子袁彌明落選太可惜
這一次的區議會選舉,我第一支持的是中出羊子,因為我是他(她?)的讀者,第二支持袁彌明,因為她是friend,可惜我不是在選區之內,不能投他們的票,更可惜的是,這兩個人都落選了。

不過,中出羊子可能出選立法會,我有多個朋友都願意贊助其選舉經費,至於袁彌明,喂!佢又叻又有錢又靚女,仲有個好老公,如果選贏埋,咁完美都仲得了?所以她選唔到都是應該的。

講到袁彌明的老公林雨陽,坊間傳媒常常亂車他的背景。其實他好疊水,本來家住淺水灣,後來才搬了去老婆的家。而且呢個人非常有教養,好人到不得了,簡直是超級筍盤。我初時識他,見到咁?黿囓鞳A心裏還在想﹕「一定係基佬,所以才會無女朋友!」

誰知袁彌明識貨,一下子便「嗒」了他。我後來得出來的結論是﹕呢條友一係心頭好高,一係就完全唔識溝女,這也證明了,在這個世上,還是有滄海遺珠的筍盤,姐妹們奸爸爹!

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文