恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年1月4日 星期一

投資二三事 - 周顯 2016年1月4日

投資二三事 - 周顯 2016年1月4日


周顯 [昔日新聞]
》 周顯﹕澳門拉斯維加斯化 疊碼仔無運行 (2016/01/04)

周顯﹕澳門拉斯維加斯化 疊碼仔無運行
2016年1月4日
【明報專訊】澳門的狀?不好,疊碼仔幾乎人人喊窮到跳樓,這是人所共知的事了。不過,那天和幾個朋友聊天,他們卻有別的補充:「澳門

經營了這許多年,幾家賭場已經把大賭客的資料庫建立了,並且自己也和大賭客直接建立了關係。你知啦,賭場提供的條件,梗係比疊碼仔高,所以?M家,疊碼仔的客戶都漸漸流失到了賭場的手上,就算賭業復蘇,都輪唔到疊碼仔賺錢了。」







我說:「咁澳門即係變?鬫P拉斯維加斯一樣啦,由賭場直接聯絡賭客,直接放line給賭客。」

在聖誕假前,我又同一個澳門著名疊碼仔吹水,他說:「家陣澳門賭場的主力,都不在high roller的身上,而是在高端的中場客,呢D客人,幾百萬就無得輸,但輸幾皮就好閒,山大斬埋有柴,都唔錯?謘I」

旅行寧願認做強國人
然後,另外有個朋友,從泰國回來,他是在泰國亂七八糟時訂的機票酒店,所以平到無倫。

他的說法是:「大家都好驚死,所以泰國無乜旅客。不過,見到好多香港人,個格都好衰,在機場有條友,兩母子,個仔幾十歲人,偷了一罐可樂,在柱後偷偷的飲光。在商場,又有一個香港女仔,試了幾十套衫,試了幾個鐘給回售貨員,說無套得,我發現她的手機有照片,相信是拍曬相,都不知是不是鋪上facebook。」

我說:「所以我常常說,如果去旅行,還是認做強國人可能比較好,因為強國人再差,至少夠闊佬,香港人則是沙漠梟雄,又塵又無水,仲衰多幾錢重。」

朋友說:「?X!你唔好認做日本人?」
我說:「你講得?琚A所以我都有個日本名,叫山本先生,Yamamoto,成日用?蟑僎滬q位,我仲想將加拿大護照都改埋呢個名,你吹得我脹咩!」

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文